Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Konstläger- Fredag

Av Jenny - 11 augusti 2011 17:14

Natten till Frdagen blev väldigt lång, Emma som hade haft ont i magen flera dagar fick kramper. Denna natten sov även Manda i mitt och Emmas rum. Emma fick ont i magen vid kanske halv tre.

Jag gick genast upp och vi diskuterade hit och dit om hur vi skulle göra. Jag ringde sjukvårds upplysningen och Emma fick prata lite med dem. Sen ville Emma gå och lägga sig men jag sa till henne att hon aldrig skulle kunna sova med den smärtan så jag gick in till gubben som sov i vårt hus denna natten (Karin sov där annars).

Sen gick vi till de andras hus och gick till kvinnan som bodde i deras hus, där annars Britt sov. Men iallafall så åkte hon med Emma till akuten, jag och Manda blev tillsagda att somna om. Tror ni verkligen att jag kunde sova?

Emma kom tillbaka på morgonen(kl.7) och de hade tydligen inte varit allvarligt! Vad skönt!


Hon fick sova hela förmiddagen, de gjorde nog henne gott! :)


Jag och Manda gick för att äta frukost efter att vi hade sett att Emma mådde bättre.

Då var klockan runt 9, då matsalen stänger så vi sprang ner och mat-tanterna var jätte gulliga och lätt oss ta vad vi ville även fast dom hade städat undan. Dom tog fram allt! Jätte snälla!


Sen så satt vi i ateljen! :)


Jag gick för att väcka Emma runt halv tolv. Då var hon bättre och följde med och åt! :)

De var jätte skönt att se att hon var bättre och att hon var som vanligt, fast lite tröttare då :)


Sen satt vi och tog massa kort!

Såhär blev min brevpress!


Aaa, sen satt jag och Manda och töntade oss! Yox var också med och tog lite kort men sen spårade jag och Manda ur totalt så hon gick! :P Fotograf: Sara ;)

""Manda, jag kan inte andas!"

Haha, jag tyckde då inte att bilden blev fin! Men Manda skrattade ;P

Hur ska man egentligen tolka Mandas min? Min kan man ju tolka som om jag ser drogad ut :P

Coolingar!

Haha, jag hatar mitt hår!

Hon bet mig! Vampyr!

Titta!Titta! Nu försöker hon igen, men jag ser henne allt!

Manda "Jag har inte gjort nåt! He-he!"

Fuck you!

Dags att sova!

Bara skoja, Party Time!

Men de var ingen som ville ha party, trååk!


Alla precis ALLA kunde spela piano på lägret! De var bara jag som inte kan mer än barnen i bullebyn och lite annart smått. Men nu kan jag lite olika! Bla. lite på twilight! :D

Men kommer inte ihåg de men sak samma!

Känner att jag måste börja spela piano, jag har ju en el-orgel i mitt rum från 1978...

Men den funkar inte längre..


Sen var de venissage :)

Under dagarna har de även kommit två tidningar och ett radio program. Och dom tog kort på mina grejer! :O


Kanske laddar upp lite bilder på de jag gjorde på lägret.

Men just nu funkar de inte :(


Men iallafall, sen åkte vi hem och då var lägret slut :(

Jag har haft jätte roligt på lägret och tack alla människor som gjorde veckan möjlig!


Har säkert glömt hälften nu menmen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 8 juni 2012 20:52

till www.jemell.devote.se Nu är jag tillbaka! Efter ett väldigt långt uppehåll.. Jag har dock bytt adress till http://jemell.devote.se/ så det är där ni får kolla om ni ska läsa min blogg! :) Som sagt, jag är tillbaka och så jävla taggad på att ...

Av Jenny - 11 mars 2012 09:44

Jag kommer inte att uppdatera bloggen nu på ett tag, obestämd framtid. Andledningen är privat och att jag mår skit. Om jag ska skriva någonting här så kommer det bara bli fel.   Inna helgen så fick jag vara modell åt frisör-linjen på gymnasiet ...

Av Jenny - 7 mars 2012 21:17

Hej! Idag har jag varit på gymnasiet och kollat och de var helt okej och imorgon ska jag dit igen men till en annan linje. De ska bli intressant! Idag var jag på samhäll beteende och imorgon ska jag till samhäll internationell. Men ska vara i stan ...

Av Jenny - 6 mars 2012 22:53

Tänkte bara kolla in och säga godnatt! Ska strax sova för jag är helt slut, imorgon blir iallafall lite sovmorgon! Jag ska på studiebesök så jag får sova tills kvart i sju.. Ingen lång sovmorgon men hey, ändå sovmorgon!     ...

Av Jenny - 5 mars 2012 21:17

Måste bli bättre på dehär med bloggandet och börja blogga om intressanta grejer^^ Nåja, idag har jag varit i skolan och sen direkt hem till läxorna, inte så intressant men ändå. Imorgon blir de skola och sedan stan. Lite roligare.   Lite somm...

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards