Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Jenny - 3 juni 2011 19:30

Hello!;)

Idag har de varit en toppendag!;) Mycket myysig!;)

Har mest varit ute i de fina vädret och bara njutit!;)

Sen har jag badat, ätit gott och varit iväg!;)

Nu på eftermiddagen fick jag ett sms utav Rebecca som undrade om vi skulle bada, de säger man ju inte nej till!:D

De var jätte skönt i vattnet!;D Fast lite kyligt efter en stund;)

Sen kom Elin dit oxå!;)

Har även hittat ett par sommar skor!!;)


  

 Till och med Rambo tyckte de var för varmt i solen idag!;)


 

Hoppas verkligen att de blir lika fint väder imorgon!

Puss och Kram!

Ps. ska titta på vampire diaries ikväll!;))

Av Jenny - 3 juni 2011 09:15

God Morgon!

Idag har jag sovit lääänge!

 Vilket inte alls är likt mig, men de var så skönt att få sova ut!:D

Igår var de Big Brother, där de fick återskapa gamla uppdrag!:)

Kanske ska ta och äta lite frukost, börjar bli lite små hungrig;)

Sen ska jag nog duscha och efter de ska jag njuta utav de underbara vädret (29*c ust nu!) !!!:DDD

Jag vet vad jag igentligen borde göra idag, de stavas läxor men jag tänkte göra dem när solen gått i moln!;) Haha, nae men de finns tid för de med!;)

Sen kanske jag cyklar en runda eller nåt, jag får se och ni får veta när jag sätter mig vid datan igen!

Puss och Kram så ses vi snart igen!

Ps. Gå nu ut och nju utav de fina vädret ni oxå!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards