Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Jenny - 6 juni 2011 20:10

Hello!;)

Idag har de varit en underbar dag, som tillbringats tillsammans med Elin!:D

Skitkul!;)

Vi har mest badat och solat, och aa, jag liknare en kräfta!!:O

Först så cyklade jag och mötte Elin, som inte hade kommit så värst långt tack vare att hon var nära att dö när hon satte i halsen!;O

Sen cyklade vi vidare till Lösensjön!;)

Och där blev de mycket bad, sol, skoj och skratt!;)

Vi hittade en röd spade! Som Elin andväde för att skvätta vatten på mig andra gången vi badade. Jag behövede ju inte bada, jag var redan dyngsur!

Sen skulle jag ta den och hon trollade bort den!;O Och sen tog hon fram den och sen var den borta igen...

Hmmm, jag måste veta hur hon gör...


  Här är en sur bild på mig efter att jag hade kommit upp ur vattnet och Elin inte sa hur hon gjorde med spaden!;S thihi!;P       Tänkte ladda upp en bild på Elin som hon inte gillade men den får vänta tills bild-bomben på hennes födelsedag!;O


Aja sen cyklade vi hem hit och åt lite gott!;)

Både mat och efterrätt, lyx!;D

Sen cyklade vi och badade igen då Elins föräldrar, syster och hennes kompis var där!;) Mkt kul!;)

Sen cyklade vi hem till Elin och spelade kubb och åt jordgubbs kräm, super god!;)

Sen gick vi upp till Elins grannar som har en liten dotter på 3år, sally, som har fått två nya kaniner och sen ska de fixa hennes rum. Så vi tittade på de!;) Väldigt fint!;)

Sen gick vi hem igen och spelade klart, jag och Elin förlorade...

Sen cyklade jag hem och Elin hängde med en bit!;)


Här är resten utav bilderna från maten och famåt;)

        Vå åt lite rabarbber!;)   

  De sista bilderna är på två utav Elins katter, lillemor och lilleman!;)

Nu ikväll blir de läxa och sen imorgon är de skola.. men jag har sovmorgon! Jippi!;D I love Sovmorgon!;D

Det har varit en suuper trevlig helg med många fina och trevliga personer, tack!;)

Har dock haft ganska ont i armen i helgen, men vet ni vad? Vad fan skit samma!

Vad hjälper de å klaga och bara gnälla?! Personligen hatar jag personer som gnäller ofta för ingenting, okej detta kanske inte är ingenting men ändå. De hjälper ju ändå inte, jag blir inte bättre för de eller hur? Då ska jag ju inte springa runt och sänka andra för att jag mår skit, nae de är bättre att bara hålla käften och bita ihop! Det är bättre att försöka njuta utav livet istället!


Puss på er och på dagen!;)

Av Jenny - 6 juni 2011 08:36

Hello, idag blev inlägget lite tidigare!;)

Jag har precis ätit frukost!;)

Idag blir de att träffa Elin!:D

De var suuuper länge sen!:(

Igår blev jag nästan klar med alla läxor, jag har bara lite bokrecensioner kvar och sen de sista på sammarbetet mellan so,svenska och matte. Jag har jobbar med Fibonacci, vilket jag tyckte var ganska svårt i och med att de finns mycket olik information på olika internet sidor...

Men klar blir jag nog iaf!;) Jag vet bara inte hur jag ska redovisa på torsdag?!

Alla förslag är välkommna!

Hoppas att ni njöt utav låten igår!;) För idag vet jag inte riktigt någon låt som kan passa idag;)

Det ser ut att bli fint väder idag iaf!;D Det är bra! (y)

Och imorgon är de skola, fast jag börjar vid 10.20 :O

Tyska läraren är på typ möte eller vad de var!;)

Aja, Puss och Kram så hörs vi mera sen!;)<3 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards