Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Jenny - 26 juni 2011 19:51

Hej igen:)

Ville bara berätta att jag precis provade ett nytt tuggumi som jag köpte idag:P

(Väldigt nödvändit att veta men jag har faktiskt inget bättre för mig!;)

Nämligen "nya" Extra Professional +vitaminC Grapefruit Flavored!:)

Bild Från Goggle!;P

 

Nu ska jag föresten göra det där IQ testet som jag gjorde igår!;)

Haha, nu sitter jag vid en större dator så de blir perfekt!:)


Pappa har frågat om jag vill ha en "riktig" dator istället för min lille minidator, men jag vet inte.. Jag är ju så fäst vid min lille rosa mini dator!:')

 (som snart kommer lägga av, den är nämligen väldigt gammal:P)

Men den är ju så gullig och tänk vad mycket jag har suttit vid den!

Usch jag hatar att byta ut saker!;P De var illa nog med min mobil!:P

Av Jenny - 26 juni 2011 19:24

Hej!

Hoppas ni har de bra i värmen!:)

Det har iallafall jag då min dag har spenderats på stranden med en kompis:) Mysigt!:)

Haha, ja jag gillar inte att hoppa från en trampolin som är 5m och sen ser man inte botten...;P Men badade gjorde jag!:) Och solade!:O Det är så skönt att sola, men de tar så hiiiimla lång tid att bli brun... Iallafall så att de varar!;)

Sen tog jag supersöta bilder på en liten pojk som är två år(tror jag) nämligen en liten lillebror!:) Så söt!:) Han skulle hela tiden kasta saker och kramas!:) Gullig!

Sen har jag smakat en choklad, jordgubb och cheescake!! Den var super go'!!:)  

Nåja, imorgon blir de nog inte så mycket gjort. Tvätta moppen..

Sen tror jag att jag ska måla...:)

Nån som har lite förslag på vad man kan hitta på kanske nån som vill träffas eller bara har nåt förslag(?), iaf känn er fria att komma med förslag!:)

Puss och Kram!


Av Jenny - 26 juni 2011 11:49

Hello!:)

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva om...hmm..

Nepp har inget att skriva om;)

Funderar starkt på att gå ut och lägga mig i solen, de är ju så sjukt fint väder!:D

Plus att jag måste bli lite solbränd...

Jo, jag måste ju tvätta moppen.. Tråkigt men den måste ju vara ren!:)

Sen kanske jag ska vara med en kompis:)

Puss och Kram!<3<3<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards