Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Jenny - 27 juni 2011 19:25

Tänkte bara tipsa om ett spel som min kompis visade mig!:)

Då spelade jag visseligen på min telefon men nu har jag spelat de igen på datorn och jag tycker att de är super roligt tidsfördriv!:D

Får se om ni gillar de, de skadar ju inte att testa?:)

 Spelet hittar ni  här: http://www.spela.se/spel_/Papa_Louie.html

 Bild från googel:)

Av Jenny - 27 juni 2011 19:08

Idag har jag som ni känner till inte gjort så himla mycket...:)

Bara en hemma dag, sånna är mysiga de oxå!:)

Jag har bakat och lagat mat och solat!:)

Sen nu till kvällen så cyklade jag (enligt mig) en väldigt lång runda. Men de går så sakta när man cyklar själv, sen jag började köra moppen har jag liksom vant mig vid att de går fort:P Sen har jag vant mi vid hur man kör oxå, jag försöker liksom gasa med högerhanden och sen ska jag blinka i svängarna. Snacka rutinskadad?

Vad kommer näst ska jag börja trampa på moppen för att få fart?!

Moppen ja... den är fortfarande inte tvättad......

Måste göras snart!:)

Ikväll blir de myyspys framför tv.n, Johan Falk, nån kriminalare. Alltid trevligt!:)

Just de när jag kom fram med cyklen så badade jag, riktigt skönt!:)

Puss och Kram!:)<3<3<3


Hoppas att jag inte somnar framför tv.n nu jag är jätte trött! Risken finns!:)

efter filmen måste jag gå och na´na´som betyder sova enligt mig!:)




Av Jenny - 27 juni 2011 11:24

Hej!

Har bakat bullarna nu de ska bara in i ugnen;)

Blev 30st, gjorde dem lite större än jag brukar, mest för att de är gott med sånna där stora bullar som man ka sitta och äta läänge!:)

Men de blev ju färre än de brukar, synd:(

Nu har jag jätte mycket kräm i dem!:) Det är ju så roligt att kladda lite!:P

Jag gör nämligen inte kanelbullar jag gör vanlijbullar!:)

Men jag tog nog lite för mycket kräm i för de blev väldigt kladdigt!

Krämen gör man utav smör, florsocker och vaniljsocker:)

Så de blir väldigt söta men de är ju bara gott!:)

Snart ska jag sätta in dem i ugnen, men den ska bara bli varm först!;)

Åhh, de luktar kardemumma i hela huset! Jag mortlade nämligen kardemumman, vi hade ingen färdig:) Men de gör ju absolut ingenting för de luktar ju så himla gott!!!

Och snart kommer lukten att bytas ut mot den härliga "hemmabakade bullar"-lukten!:) Mums!:)

Jag har stått och tittat ut och drömmt om att få gå ut och lägga mig i solen och sola, och nu när jag äntligen skulle få göra de så poff så försvinner solen bakom ett dumt moln!:(




Av Jenny - 27 juni 2011 09:45

Hejsan!:)

Nu har jag precis ätit lite frukost:)

Idag har jag fått oder uta min kära lilla mamma att baka och laga mat:)

Sen har jag fått oder utav pappa att räfsa upp i gräsmattan:)

Så de får bli min dag, sen kanske jag ska sola lite och just de moppen oxå. Den ska tvättas!:)

Nåja nu ska jag börja baka lite bullar!:) Mums!:)

Hoppas att de blir fint väder idag, då har jag nämligen en andledning till att vara ute!:)

Puss och Kram så hörs vi sen!:)<3<3<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards