Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Jenny - 20 juni 2011 21:24

Hejsan!

Kvällen har tillbringats till att provköra moppen!;)

Det går riktigt bra och jag kan faktiskt köra!;)

Ikväll blir de att koppla av och mysa framför tv.n med en deckare!;)

Åhh, vad jag är lycklig, kan inte sluta le!;) Haha, de var kul att köra!

 Men jag måste dock fixa visiret så att de inte immar igen, nu får jag köra med de med en lite springa men de blåser ju rakt in:S

Nu är de Äntligen sommarlov på riktigt! Skönt!

Vet ni vad jag kom på nyss? Undrar hur bilderna på mig blev? De kortet ska jag ändå ha ett tag...;P

Ha de gööt!;)  


Av Jenny - 20 juni 2011 14:45

Hejsan!

Jag har precis kommit hem från trafikverket...

Jag sa ju att de var en tjej som kom där i min ålder samt två i 17års åldern, de ber jag om ursäkt för! Killen var nämligen 19 och inte 17, så fel man kan ta då.  De visade sig nämligen att alla där skrev för bil, och jag var den enda för am-moppe!:S Folk fortsatte nämligen att droppa in och de blev bara äldre och äldre;P

Men jag klarade de!! Jag blev GODKÄND!!!:DDDD

Så nu får jag köra ute på vägarna!!;)

Puss&Kram så ses vi ute i trafiken! Thihi;P

Av Jenny - 20 juni 2011 12:55

Hej just ny sitter jag på sjätte våningen och skakar! Har precis tagit kort. de blev väl sådär. de är två personer till son sitter och väntar. En tjej i kanske 17års åldern och en kille i typ samma ålder. Sen nu kom de in en tjej till i min ålder. Hoppas att de går bra nu!!

Av Jenny - 20 juni 2011 09:33

Vilket alternativ är sant angående risk- och hastighetsbedömning?




 

 

Fallit från höjder har människan gjort i alla tider. Krockat med bilar har vi bara gjort i cirka 100 år.

[…] vår hjärna fortfarande reagerar som om vi levde på stenåldern. Våra gener har inte hunnit anpassa sig till utvecklingen. Därför inser vi direkt faran med att falla från en höjd, men inte med att krocka i 90 km/tim.” (Trafikverket)

Vad är syftet med denna fråga?
– Att inse att vi människor är dåliga på att bedöma vissa risker. Detta gör förhoppningsvis att du blir mer ödmjuk och tar det lugnare i trafiken, vilket kan rädda liv.

Av Jenny - 20 juni 2011 08:23

Hejsan, detta får bli ett mkt kort inlägg för jag sitter nämligen och rå-pluggar!

Eller just nu sitter jag och går igenom svaren och försöker memorera dem medans jag sitter med en talrik flingor i höger handen och skeden i vänster;P Men de är ju så sjukt många frågor!

I g¨år kväll ringde en kompis och sa att jag hade skikat MINST 300 likadanna sms, weard:S

Sen vet jag inte hur jag ska ha håret på fotot, eller vilka kläder jag ska ha... HELP ME!!:S

Aja nu ska jag plugga plugga och plugga lite till!;)

Puss& Kram!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards