Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Jenny - 9 juni 2011 19:24

Hej, igen!

Tänkte bara ge er ,som har varit inne på bloggen nyss, en liten förklaring på varför färgerna har ändrats helt från ena sekunden till andra;P

Jag har nämligen försökt byta lite "tema" på bloggen!

Jag har funderat på typ bech och rosa och sen lite färgladare, har ni några förslag så får ni jättegärna komma med dem! Alla förslag är välkommna!

Puss på er!<3


Av Jenny - 9 juni 2011 17:41

Hejsan!

Idag fick ni ju ett litet inlägg från rasten när jag satt och pluggade, hihi;)

Redovisningen gick bra!;)

Min datoooooooohhhhhr är seeeeeeg!!!

Får se om de går att fixa ett litet inlägg iaf...

Aja vi fick reda på fysikproven, jag är mktmktmkt nöjd!!:D

Sen fick vi sluta tidigare!:D Jag och Elin, och en stund Natalie, satt vid datorn och fixade med Elins redovisning som hon ska ha på måndag;)

Sen åkte vi hem med bussen och nu sitte jag här;)


Just nu sitter jag här med öppen dörr när de regnar, myys!

Men vart tog de härliga vädret vägen?:S

Ena dagen är de så varmt att de steker och nästa är de regn?:O


Inatt har de åskat!;)

De måste vara nåt seriöst fel på mig, jag älskar åskan!:S

Jag kan inte hjälpa de men de är så himla vackert och fantastiskt rogivande!;)

De har jag alltid tyckt, de är ju super mysigt!

Är jag knäpp?:O


Igår var jag även på akupungtur, inte så mycket att säga om de.

Blev inte bättre:( Än... de kanske kommer!, Hoppas!


Puss&Kram!


Av Jenny - 9 juni 2011 11:43

Hello alla glada människor som inte går i skolan!;)

Just nu sitter jag i skolan och biter på naglarna för att jag ska ha min Fibonacci redovisning om en stund!!!:S

 

Thihi Fibonacci!;)


Vi har haft en festival idag, mkt trevligt!:)

Men roliga låtar och trevliga människor.

Tex. den där låten baby (baby,baby,baby ohh!) aa ni vet, den började och sen i slutet utav början så kom ett onskefullt skratt!;P

Sen har vi haft massa sångare och lite sånt, bla en kille som hade råkat säga att vår mattelärare är snygg och sen hade någon, inte han, visslat i kafeterian;O Och han fick en utskällning men nu skulle han gottgöra de och sjöng!;)

Sen gjorde två killar en  cover på I want it that way, haha de var roligt!;)

Sen nu ska jag övaövaöva!!!;)

Puss&Kram!<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards