Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Jenny - 16 juni 2011 18:47

Hej!;)Jag vet att jag inte gjort några "längre" inlägg den senaste tiden... sry!Men sen jag började surfa på mobilen har jag helt enkelt inte haft tid... *host, ursäkter, host*Igår var de iaf en härlig dag hemma hos vår mentor!;) Vi hade jätte trevligt, och dagen avslutades med en stor glass!:DIdag har de varit blod,svet och tårar. Alla hade tävlingsnärver och alla gjorde sitt bästa.. De blev en hård kamp! De var nämligen poängjakt!:) Där alla tävlade i sina mäntorsgrupper!;) Vi kom 2.a;)Efter att vi slutat gick jag,elin och rebecca till blommsterlandet för att köpa en blomma till vår underbara mentor, men de är en hemlighet, schhy inte berätta för någon!;)Har känt mig yr hela dagen, i bakhuvudet. Vet inte vad de kan vara. Jag misstänker akupunkturen...Puss&Kram!;) <3Ps. Imorgon:Solavslutning!I övermorgon: SOMMARLOV!!:DNi får en jätte fin låt oxå!:')http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4(Jag kan inte ladda upp bilder och youtube klipp längre!:S vad är de för fel?!)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards