Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Jenny - 25 juni 2011 18:09

Haha, jag gjorde testet en gång till och man skulle dra bort hönan;P

Jag trodde att man skulle klicka vart ägget låg:S

Haha!

Av Jenny - 25 juni 2011 17:39

 Asså jag testade ett IQ test för att de var roligt och de kom upp på msn när man loggade in. De är helt knäppt? Och taskigt!;'(
Dom lägger upp en bild på en höna och frågar var är ägget?
Haha tyckte att de var lite roligt, sen står de såhär när man misslyckas:
 
Vi frågade om du var smart och du svarade ja. Oj, vad du skröt. Vi gillar inte den här sidan hos dig. Koncentrera dig nu och se till att du svarar rätt den här gången!
 
Haha, jag har aldrig sagt att jag är smart?!:O
Hahaha, vem är de som är dum igentligen, kanske dom som frågar var ägget är hm?
Haha, känner mig lite knäpp jag oxå nu... Kanske ska gå och lägga mig.
 
Och om ni gör testet, snälla berätta för mig var ägget var!;)

Av Jenny - 25 juni 2011 17:16

Haha Hej!:)

Jag har fått oder utav en viss Rebecca att jag skulle blogga!:)

Haha känn dig träffad Rebecca, haha nae tänkte ändå kika in lite!:)

Idag har jag i stort sätt bara ätit!:P

Först lax, sen jordgubbar och glass. Gott!:) Och med trevligt sällskap:) Ännu bättre!;)

Men nu överväger jag att vara lite nyttig och ut och springa lite, men nae de bestämde jag i samma ögonblick som jag skrev de att de blir inget med de;P

Så nyttig går de bara inte att vara!;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Förslag?

Jag funderar på fortsätta, och faktiskt spara de jag gör, att ändra bloggen till lite nytt och trevligt men jag vet inte hur?

Nej nu vet jag vad jag ska göra måla! De var ju flera månader sen!

Men de blir väl som vanligt dvs, jag plockar fram allt och sen när jag väl har penslen i handen så är insperationen BORTA! :O

Nåja kanske ska kolla ifall nåt roligt har hänt på facebook:)

Vet ni? Jag ska skaffa ny gaderob i sommar! Just nu går jag bara och sliter på gamla kläder som är flera år gamla.. Inte bra de! De är väl inget fel igentligen men jag är sugen på lite nytt;)

Några förslag på nån affär som har fina och inte allt för dyra sommarkläder?:)

Puss och Kram!<3<3<3<3


Av Jenny - 25 juni 2011 12:15

Hej!

Hoppas att ni hade en fin midsommar afton igår:)

Här kommer lite bilder från min modellkariärr som slutade innan den börjat!:)

Men här får ni ett litet smakprov på de!:)

Och sen kommer lite andra bilder från midsommar förmiddagen!:)

Stolt granerare utav tårtan och även konditor;P JAG!;P Hihi!


Ni får inte bilderna som jag tog med mobilen, för jag fattar seriöst inte hur man gör, trots att jag fått de förklarat för mig. Men de är ju krångligt!!

        

 

  Vad är de igentligen med mina ögon? Jag fick en till komentar om dem igår:S

Bara, åh vad fina ögon du har!:S Visst de är ju jätte roligt att höra, men två dagar i rad? skumt:P

Sorry om ni blev rädda när de kom upp ett stort öga i bloggen!:P

Haha föresten! Igår kunde jag ju inte åka moppe i klänning, de skulle blivit alldeles för kallt! Så jag drog över ett par mjukisbyxor och en flis över kläningen!:P Haha sen var jag rädd att den skulle bli skrynklig så jag hade den nerdre delen utav kläningen utanför mjukisbyxorna! Haha, de så väldigt roligt ut. Tur att jag körde på en väg som i stort sätt är öde!:)

Idag ska vi äta gott och bara ha de trevligt!:)

Ha de så gott nu!:)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards