Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Jenny - 24 juni 2011 15:34

Hello!

Har ni trevligt i allt Midsommar firande? Hoppas de!:)

Själv har jag precis ätit tårta!:D Jenny gillar!:)  

Me+ =  (okej de är en pizzabit men ni kan ju låtsas att de är tårta!:)

Jag fick även stå modell med tårtan, tårtan hr nog större chans att bli modell än jag menmen:)Bilder kommer senare!:)

Sen fixade jag mitt hår jätte fint, men kom på att jag ska åka iväg sen. Med moppen så hjälmen kommer förstöra de helt och hållet. De som är kvar sen vinden iaf!:)

Puss och Kram och Trevlig Midsommar:)  


Av Jenny - 24 juni 2011 08:44

Tänkte bara säga en gång till att de flesta inläggen är ändrade så att du enkelt kan hitta musik i bloggen.

Du söker i bloggen. De finns en sökruta till höger i bloggen imellan kalendern och senaste inläggen.

Ni söker på Musik!

Och här kommer en låt som jag la upp för ett tag sen men fortfarade älskar och blir super glad av!:) Smile!

och sen får ni ännu en låt frå arvil lavinge;)

Av Jenny - 24 juni 2011 08:01

God Morgon till er som är morgonpigga!;)

Har i stort sätt bara vaknat och suttit här;)

Gissa vad? Nu vet jag hur man laddar över bilder till datorn från mobilen! Får se om jag lyckas med de sen...

Och jag kom på de alldles själv, jag frågade inte någon kompis, nejnej! Absolut inte...Aldrig. Nepp. Inte ens lite...  

Okejokej ni fick mig, jag gjorde väll de då..  


Föresten så var jag och hämtade mitt körkort igår!!:)

Jag blev väll sådär på bilden, de är ju avtonat så man ser knappt min mun så de ser ut som om jag är rädd för att jag fick så stora ögon på kortet x) Menmen de är ett körkort iaf!:)

Men de är lite konstigt för när jag tog fotot så får man sitta i en foto atomat sen tar den tre bilder sen får man välja vilken som passade bäst och jag kommer ihåg att de fanns en där jag såg lite halv-rädd ut så jag tog en annan där jag hade mindre ögon. Kan dom byta den bilden som man väljer om dom tycker att de är en annan bild som passar bättre?


Åhh, jag tittade på en annan söt klänning på lövmarknaden men köpte den inte, och nu kom jag på att jag hade passat rätt bra i den. Nåja, de kommer fler klänningar. Men denna var ju så fin! Den var blommig och ganska kort med ett brunt skärp till och sen var de volanger över skärpet och sen var de inga band.  Haha tyckte mest bara att smilisen var rolig;P


Haha just de, igår på bussen. Alla skulle typ med samma buss som jag!:O

De tog typ 15minuter att komma in i bussen sen fick man stå och trängas, ni vet ibland finns de tre dörrar på busssen en längst fram, en i mitten och en lite mindre längst bak? I alla fall så stog jag vid den längst bak, i själva trappan och höll mig krampaktigt fast i de där lilla röda räcket. Jg tror att jag räknade de till över 30pers som stog upp och två barnvagnar och sen var alla sittplatser upptagna. 

Nåja, tänkte i stort sätt bara önska alla en 

riktigt  Trevlig Midsommar!:)

Puss och Kram!!;)



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards