Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Jenny - 22 juni 2011 11:12

Hejsan folket!;)

Tänkte ladda upp lite bilder från igår, men sen kom jag på att min kamera inte passar till denna datorn. Så de blev inga bilder i detta inlägget. Lite synd, de var så grymt länge sen jag la upp bilder. Vet ni vad anledningen är?

Jag är nog världens mest otekniska människa!

Tror ni mig inte? Jo, jag har tagit bilder med min mobil, och tänkt jippi dessa kan jag lägga upp på bloggen, men sen när jag väll ska göra de så fattar jag inte vad man ska ställa in mobilen på så att den laddar över bilder. Tror ni mig nu?

Aja, är det någon som är bättre på de än jag kan ni gärna hjälpa mig!

Mitt problem:

Vad ställer man in på mobilen så att bilderna överförs till datorn? Man kan ju välja tex. bara ladda, överför kalender och ett massa annart skit.

Jag har en HTC wildfire s, om de nu är nån skillnad på olika HTC.

Igår när jag kom hem så luktade jag hund, jag hade nämligen kelat med världens gulligaste lilla garnnysstan!!;) Så jag blev genomsökt utav min hund, Rambo, som var nyfiken!;)

Puss på er!;)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards