Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Jenny - 10 juni 2011 15:22

Hej!;)

Idag har de varit skola;)

Som började i aulan;) Där vår syv skulle prata lite om gymnasiet osv;)

Sen tittade vi på film i tyskan;) Den hette türkisch für anfänger (=turkiska för nybörjare) som faktiskt var rätt rolig:) Vi såg bara ett avsnitt men ska se de andra i 9.an:)

Sen hade vi bara biologi och bild sen var skolan slut!;)

Förresten så fick jag reda på mitt bildbetyg, mkt nöjd!:)

Nu är skolan snart slut och de märks tydligen. När jag satt i bussen så hörde jag plötsligt någon som bara "Jenny,jenny jorden anropar". Jag hade tydligen suttit och drömt och stirat rakt ut i tomma luften en stund, de var vår busschaför som sa de. Haha pinsamt;P Jag vet inte ens vad jag satt och tänkte på;P

Och nu är de helg och jag ska städa inför imorgon när lite gäster kommer;)



   Rambo fyller år idag så här kommer en trött bild på  föddelsedagsbarnet!:)

Puss och Kram!

Trevlig Helg!;)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards