Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Jenny - 4 juni 2011 21:20

God Kväll!

Nu har jag kommit hem från cykel rundan till lösenasjön!:)

Jag är helt slut i hela kroppen efter dagen så de blev inget bada.

Men några fina bilder blev de iaf!;)

Och om precis en vecka fyller jag år!:)

Och det gör även min kusin;)

Och något jag ser ännu mer iframemot är den 17juni, för då är de SOMMAR!;D


Här är lösenasjön-bilderna!;)

                Puss och Kram, ha en fortsatt trevlig kväll nu allihopa!;)

Av Jenny - 4 juni 2011 18:54

Hello igen!;)

Nu har jag precis kommit hem från att ha badat! De var suuper skönt!

Jag var nära på att somna sen i kvälls solen;)

Nu är jag hemma iaf, och de är mamma och pappa oxå nu;)

Det har varit lite tomt här hemma utan dem, men de har inte gått nån nöd på mig!;) Det har varit skönt!;)

Här är bilderna på min paj!! Och jag kan ju tala om att den var suuper god!

Det är inget kvar nu, nae skojar bara den är typ 3/4 utav den kvar som står i kylskåpet! Kom och hämta lite paj vet ja!;)

    Muuuuums!;))

Ikväll blir de att tjocka sig ännu mer med tacos!;) Härligt!;D

Och eventuellt att bada ännu mer!;D

Puss och Kram, Ha en trevlig Kväll!;)


Ps. om de blir att bada, så lovar jag att ta kameran med mig!!;)

Av Jenny - 4 juni 2011 16:13

Hello!

Idag har jag mest gjort nytta;)

När jag hade varit ute med Rambo så var jag varm;P

Så jag tog på mig ett par shorts och ett linne (jag hade bikini på mig) sen cyklade jag och tog av mig linnet och shotsen och hoppade i vattnet!:D

Nu har jag precis lagat matkykling och nypotatis! och sen ätit med besök och nu ska vi äta rabarberpaj som jag har bakat, om den bara blir klar snart....

Bilder kommer sen, om jag hinner ta något kort innanpajen är slut!:OO


Puss och Kram!;P<3

Av Jenny - 4 juni 2011 11:09

Hello i stugorna!

Vet inte riktigt varför jag skrev så...;PP

Men iaf, jag har precis kommit in från att ha plockat massa sten i gräsmattan;)

*Duktig jag är!*

Idag blev de tuvärr inte att vara med Elin för den stackaren är sjuk!;(

Hon får krya på sig nu!;)<3

Idag blir de ist att göra saker som måste göras!;)

Har bestämt mig för att gå i bikini och utan mascara nästan hela dán! Om jag inte ska nån stans, då blir de inte att gå i bikini!;)

När jag var ute så såg jag att de börjar komma små söta svalor som kanske bygger bo här hemma!  Om inte min lilla mamma hinner jaga bort dem först...


        Här var några bilder på dem!;)

Har gjort de lättare för er att hitta dem genom att rita en röd ring runt dem på paint!;P Thihi, mest för att jag inte ska behöva börja med disken, men nu får jag väll göra de ändå...;)

Puss på er så ses vi sen!;*<3

Och Elin om du läser detta, Krya på dig! Jag Älskar dig sötnos!;)<3


Av Jenny - 4 juni 2011 09:11

God Morgon alla Sötnosar!;)

Idag börjar dagen med ett underbart väder!:)

Hoppas att de blir lika fint väder som igår!!;D

Så här ser utsikten ut nu från vardagsrummet;)

  Jag vet de kanske inte ser så jätte vackert och soligt ut på bildden men live är de så himla fint!:DD

Och detta påminer ju verkligen om att.. SNART ÄR DE SOMMAR!! YEEHY!! (Y)


Idag blir det nog att vara ute de mesta delen utav dagen, ska förhoppningsvis vara med Elin, men hon har troligtvis inte vaknat än antingen de eller så har hon ingen teckning;)

Nu ska jag iaf ta på mig min bikini och plocka sten från gräsmattan;)

Tråkigt, jag vet men man kan ju göra de bästa av de och jobba på sol brännan samtidigt!;)

Och sen måste de ju göras annars går väl en fönster ruta när man klipper gräset!;O

Aja ha en trevlig dag och njut av de fina vädret!:D

Vi hörs sen!;)

Puss och Kram!;)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards