Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Jenny - 14 juni 2011 20:00

Hej!Just nu sitter jag långt ner i en brun skinsoffa. Jag har precis fått akupunktur, denna gången fick jag 15nålar. Varav en var i huvudet- wisky-pinne- som man ska bli lite avslappnad och "lulig" av. Den verkar!! Jag vet seriöst inte mycket just nu, bara de närmaste. Jag fick nålarna 2 i högra armen, 1 i vadera knä och resten i högra armen. Och så den i huvudet. Shit, vad yr jag är, och jag känner vad vissa av nålarna har suttit. Men om de hjälper så är de värt vad som helst!! Åh, skulle kunna somna nu. Jag tror till och med att jag gjorde de ett tag... Aja ikväll eller imorgon får ni ett bättre inlägg när jag vet vad jag skriver! <3

Av Jenny - 14 juni 2011 07:46

Hej! Igår blev de inget inlägg men hade ingen teckning, sorry!! igår städade vi ur skåpen, lite sorgligt faktiskt...:) När jag kom hem så satte jag mig med am-boken, får se om jag kör moppe i sommar!!:) just nu sitter jag på bussen och knappar på min mobil!;) sen ikväll ska jag bli stucken och plågad utav nålar, även kallat akupunktur:) nae, jag sa faktiskt inte ens aj förra gången. Fastän patienten som var före sa mer... Aja puss& kram! <3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards