Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Jenny - 21 juni 2011 20:31

Hej!Just nu sitter jag i växthuset och bara njuter! Har just ätit körrv! Eller kov som vi säger här:P Åktuten gick bra, jag överlevde och de vår lätt att fixa felet på moppen.Men vägen hem gick segt, skulle ta en annan väg och den var super dryg! Aldrig mer! Sen åkte jag in till stan sen till ramdala:)

Av Jenny - 21 juni 2011 09:59

Hej!

Igår tittade jag på en svensk kriminlare om man nu kan kalla de så, Johan Falk GSI, jag har sett den innan men de fanns inget bättre på tv.n så den dich duga!;)

Jag blev väckt för bara lite sen utav mamma som udrade om jag kunde köra upp t rödeby med moppen, lyset är nämligen lite konstigt de fungerade toopen igår men när jag kom hem sen så hade de lagt av!:O Dom sa at de troligt vis bara var ett litet fel som går att fixa super lätt men jag ska ändå köra upp den t verkstan!;)

De blir nog längsta rundan jag har kört(inte längsta utan den som är längst bort från mitt hus!;P

nåja, önska mig lycka till!:)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards