Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny - 6 juni 2011 08:36

Hello, idag blev inlägget lite tidigare!;)

Jag har precis ätit frukost!;)

Idag blir de att träffa Elin!:D

De var suuuper länge sen!:(

Igår blev jag nästan klar med alla läxor, jag har bara lite bokrecensioner kvar och sen de sista på sammarbetet mellan so,svenska och matte. Jag har jobbar med Fibonacci, vilket jag tyckte var ganska svårt i och med att de finns mycket olik information på olika internet sidor...

Men klar blir jag nog iaf!;) Jag vet bara inte hur jag ska redovisa på torsdag?!

Alla förslag är välkommna!

Hoppas att ni njöt utav låten igår!;) För idag vet jag inte riktigt någon låt som kan passa idag;)

Det ser ut att bli fint väder idag iaf!;D Det är bra! (y)

Och imorgon är de skola, fast jag börjar vid 10.20 :O

Tyska läraren är på typ möte eller vad de var!;)

Aja, Puss och Kram så hörs vi mera sen!;)<3 

Av Jenny - 5 juni 2011 20:28

Om ni inte vill veta vem som vann Big Brother så ska ni inte läsa detta inlägg!;)

Annars är de bara att läsa och njuta!;P

Ikväll har jag följt Big Brother Finalen slaviskt, jag orkar inte ens gå och stänga dörren som har varit öppen i stort sätt hela dagen, även om de börjar bli lite kyligt här inne. Burhu!!;)

Det var Martin som kom trea, de var ändå rätt bra!;) Det verkade vara helt okej för honom, vilket jag tycker är jätte bra så ska en bra förlorare vara! Bravo!;)

Sen stog de mella Simon och Peter.

Efter att Martin hade lämnat följde Peter efter.

Och de var Simon som vann!!!

Det var alltså som i storts sätt alla trodde.;)

Grattis till honom! De var han värd, de skulle i och för sig vilken utav finalisterna som helst varit!;) Enligt mig iaf!;)

Jag tänkte göra ett inlägg under själva programet, men kom dock på att de skulle bli jobbigt att både skriva och läsa det där inlägget!;P


Aja Puss och Kram på er!<3






Av Jenny - 5 juni 2011 19:26

Hello!;)

Idag har de mest blivit cykla, läxor och bara slappat!;)

Sånna dagar måste ju finnas oxå!;)

Nu märks de verkligen att de börjar bli sommar alla blommor börja slockna och gräset och träden börjar bli allt starkare gröna och blomma ut!;)

Just nu sitter jag och lyssnar på göken som galer, eller heter de galer? Jag vet inte, den låter iaf!;P


Här är bilder från idag!;)

Thihi, jag i fönsterrutan;P  


  Ni skulle bara veta hur fin kvällen är, super myysig!;)     Våra jordgubbar börjar komma!:D


  

Oops! bilden på mig blev på fel håll, men den var ju inte viktigast iaf. Orkar inte ändra nu;/


Nu är de snart dags för solsidan, som jag har missat fram tills nu (visste inte att den hade börjat!;O

Sen ikväll är de Big Brother FINAL!!!:DDDD


Puss och Kram!;*

Av Jenny - 5 juni 2011 11:28

God Morgon, eller snarare God förmiddag!;)

Inlägget blev lite senare än jag hade tänkt men jaja, nu kommer de iaf!;PP

Igår när jag kom hem så slog jag på tv.n och zappade runt lite;)

Jag hittade twilight!:D Visserligen hade den redan börjat men jag tittade på den iaf!;D

Åhh, jag kan knappt vänta tills nästa twilight film ,break down, kommer!:D

Idag får de bli lite läxor, men jag kanske tar nån rast och går ut i solen!;)

Jag blev typ inte alls solbränd igår;[

Buuhuhu!;'(

Men jaja, ikväll är de final på Big Brother!!!!!!:DDDDDD

Sorligt att de är slut!;( men aja de har ändå varat i över 100dagar!;)

Puss och Kram!


Och här får ni lite musik! Smile!;)

Jag kunde tuvärr inte öppna musik till er men jag lägger upp länken så kan ni lyssna ändå!;)

http://www.youtube.com/watch?v=KagvExF-ijc


Lyssna gära vidare på de låtar som kommer efter!;)

Av Jenny - 4 juni 2011 21:20

God Kväll!

Nu har jag kommit hem från cykel rundan till lösenasjön!:)

Jag är helt slut i hela kroppen efter dagen så de blev inget bada.

Men några fina bilder blev de iaf!;)

Och om precis en vecka fyller jag år!:)

Och det gör även min kusin;)

Och något jag ser ännu mer iframemot är den 17juni, för då är de SOMMAR!;D


Här är lösenasjön-bilderna!;)

                Puss och Kram, ha en fortsatt trevlig kväll nu allihopa!;)

Av Jenny - 4 juni 2011 18:54

Hello igen!;)

Nu har jag precis kommit hem från att ha badat! De var suuper skönt!

Jag var nära på att somna sen i kvälls solen;)

Nu är jag hemma iaf, och de är mamma och pappa oxå nu;)

Det har varit lite tomt här hemma utan dem, men de har inte gått nån nöd på mig!;) Det har varit skönt!;)

Här är bilderna på min paj!! Och jag kan ju tala om att den var suuper god!

Det är inget kvar nu, nae skojar bara den är typ 3/4 utav den kvar som står i kylskåpet! Kom och hämta lite paj vet ja!;)

    Muuuuums!;))

Ikväll blir de att tjocka sig ännu mer med tacos!;) Härligt!;D

Och eventuellt att bada ännu mer!;D

Puss och Kram, Ha en trevlig Kväll!;)


Ps. om de blir att bada, så lovar jag att ta kameran med mig!!;)

Av Jenny - 4 juni 2011 16:13

Hello!

Idag har jag mest gjort nytta;)

När jag hade varit ute med Rambo så var jag varm;P

Så jag tog på mig ett par shorts och ett linne (jag hade bikini på mig) sen cyklade jag och tog av mig linnet och shotsen och hoppade i vattnet!:D

Nu har jag precis lagat matkykling och nypotatis! och sen ätit med besök och nu ska vi äta rabarberpaj som jag har bakat, om den bara blir klar snart....

Bilder kommer sen, om jag hinner ta något kort innanpajen är slut!:OO


Puss och Kram!;P<3

Av Jenny - 4 juni 2011 11:09

Hello i stugorna!

Vet inte riktigt varför jag skrev så...;PP

Men iaf, jag har precis kommit in från att ha plockat massa sten i gräsmattan;)

*Duktig jag är!*

Idag blev de tuvärr inte att vara med Elin för den stackaren är sjuk!;(

Hon får krya på sig nu!;)<3

Idag blir de ist att göra saker som måste göras!;)

Har bestämt mig för att gå i bikini och utan mascara nästan hela dán! Om jag inte ska nån stans, då blir de inte att gå i bikini!;)

När jag var ute så såg jag att de börjar komma små söta svalor som kanske bygger bo här hemma!  Om inte min lilla mamma hinner jaga bort dem först...


        Här var några bilder på dem!;)

Har gjort de lättare för er att hitta dem genom att rita en röd ring runt dem på paint!;P Thihi, mest för att jag inte ska behöva börja med disken, men nu får jag väll göra de ändå...;)

Puss på er så ses vi sen!;*<3

Och Elin om du läser detta, Krya på dig! Jag Älskar dig sötnos!;)<3


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards