Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jenny - 11 augusti 2011 14:26

Hej igen,

Jag ville bara säga att ni verkar tro att jag är en "riktig" bloggerska.

Ja jag har en blogg som folk läser och de tycker jag är super kul!!

Men, jag vet inte och kan ingenting om blogg-världen. Tyvärr.

Jag är ingen bloggare så som alla dom "kända bloggarna". Min bild utav en bloggare är en person som folk kan se upp till och som avslöjar allt i deras liv. Och sån är tyvärr inte jag, jag delar inte med mig utav allt, långt långt ifrån! Och jag vill inte vara en sån person heller, jag vill ha mitt liv.

Men jag tycker som sagt att de är jätte kul att folk läse och uppskattar bloggen!

Det är bara de att jag får lite panik när jag får kommentarer som mail med frågor som jag verkligen inte kan svara på! Jag är ju också människa  

Av Jenny - 11 augusti 2011 12:40

Just nu sitter jag med min lilla katt i knät. Skönt att vara hemma.

Den fortsatta dagen blir nog hemma, skönt de också, kanske titta lite på film eller umgås med familjen 

Men nåt jag borde göra är att städa. Men inte ikväll, jag orkar inte!

Kanske ska skriva lite om lägret!  

Haha, ni är för gulliga! Jag får ibland komentarer där ni skriver att ni helst inte vill att jag ska publicera dem, jag måste ju "godkänna" mina komentarer innan dom läggs upp, där ni har skrivit att ni vill att jag gör en video-blogg om själva lägret för att de är roligare att lyssna än att läsa.

Sen har jag också fått lite mail om de. Så ja, jag vet inte.


Jag nämde ju att jag kanske skulle göra en video-blogg, jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men jag antar att de var då ni kom på de?

Men sen är jag så grymt oteknisk så jag vet inte riktigt hur man klipper men de kanske inte behövs, sen så har jag ingen vidare video-kamera men då får jag ta min vanliga. Hmm, tja jag får se. Men de är jätte kul att ni mailar och kommenterar! Även om ni inte vill att jag publicerar kommentarerna så värmer de!  



När ni mailar och kommenterar så brukar ni oftast skriva en länk till eran blogg, vilket är super kul!! Ni har så underbart fina bloggar! 

Sen fick jag en förfrågning från en tjej i ,jag tror att de var 12år du kan väl rätta mig om jag har fel?, som länkade till sin blogg och den var jätte fin! Men iallafall så frågade hon om jag kunde vissa hur jag sminkar mig, asså jag kan defenetivt inte sminka mig! Jag bara tar lite mascara sen är de klart. Men jag skulle rekomendera att du sökte på youtube, de finns hur många smink-videos som helst! 

 

Nej gud vilken lång predikan ni fick! Oj!



Av Jenny - 10 augusti 2011 22:22

Hej!

Jag blir så trött på denna datorn, har skrivit in samma jävla inlägg säkert 10gånger men de vill inte sparas!

Nu orkar jag inte!

De får sparas om de vill och isåfall får ni även veta varför de inte blivit så många inlägg ikväll! Ha en fin kväll, puss!

Av Jenny - 10 augusti 2011 22:06

Hejsan!

Vet om att de inte har blivit så många inlägg idag, tyvärr.

Men imorgon eftermiddag ska jag försöka planera in lite läger-skrivande! 

Sen tänkte jag, TÄNKTE, eventuellt göra en video blogg om just lägret, de blir ju så drygt att läsa och man kanske inte fattar allt. Men jag vet inte, jag har ingen direkt video kamera men isåfall tar jag min vanliga och sen vet jag inte hur man klipper men de kanske inte behövs. Och sen vet jag inte hur man lägger in den. . . Hmm, många problem.

Men de kanske går att lösa? I värsta fall får jag väl fråga nån teknisk människa som förstår sig på maskiner   

Vill ni ha ett video-inlägg?


Men jag lovar dock inget!


Ha en fin kväll!

Puss!


Av Jenny - 10 augusti 2011 17:35

Tjo!

Idag så blev de en liten utflykt till staden då vi shoppade!

Hittade, som vanligt, ingenting. Jo en jätte mjuk tröja. Mysigt!

"Jenny- vi går in här i denna affären!

Jenny- men åhh, varför ville du gå in hit för?


Ohh, sen så gick vi in i en sko affär där de var rea, inga fina skor men mängder utav böcker! Vem har böcker i en skoaffär?

Men iallafall så hittade jag lite böcker. De var 1för 39, 3för 100 och sen var de halva priset!

Tummen upp för de!

Jo och så hittade jag ju i och för sig en massa fina kläder men dom fanns ju natuligtvis inte i min stolek, bara typ 10stolekar för stora :P

Sen åt vi jätte gó glass!

Av Jenny - 10 augusti 2011 09:09

Hello Hello!

Idag vaknade ( väcktes jag ) tidigt! Tyckte jag ända tills min kompis sa att hon gått upp kvart över 6. Haha nu känner jag mig plötsligt vääldigt morgon trött^^

Jag har hunnit äta fukost, mycket oboy mums!

Jag och en annan kompis sitter och diskuterar hur jävla snabbt sommaren har passerat! Jag har inte hunnit nånting känns de som! :O

Menmen, sommaren är inte slut än inte! ;)

Idag tänkte jag ta mig nån promenad längs stranden och bara ha de mysigt, sen kanske jag ska shoppa lite :D

Vi hörs!

Av Jenny - 9 augusti 2011 21:31


Väldigt suddig bild från min mobil kamera men ni ser kanske ändå att de är en igelkott? Jätte söt! :)


Av Jenny - 9 augusti 2011 12:07

Hello!

Idag har jag sovit tills halv 10, super skönt!

Nu är jag utvilad!

Jag har hunnit med att gå en lååång runda med Rambo (min hund för er som inte vet) nu ligger han på köksgolvet och snarkrar! Haha

Ikväll blir de att åka iväg igen :)

Nu till helgen är de sailet, det är som en stor marknad vid hamnen med mycket att titta på och göra. I karlskrona.


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards