Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Jenny - 1 juli 2011 14:25

Hej igen!


Just nu sitter jag här med en handuk virad runt huvudet...

Varför, undrar ni?

Jo, jag har duschat och jag är en lite barnunge så jag vägrar att torka de med hårfönen!:P


Jag har även varit ute och gått en runda i skogen. Tog lite bilder som ni ska få se ikväll eller i värsta fall imorgonbitti. Jag hittade en blå fjäril som var så himla söt, tog några kort men sen kröp den upp på mitt finger och jag skulle ta kort, vad hände? Jo, kameran bara la av och visade "byt batteri" typiskt eller?! Sen laddar man faktiskt min kamera, man byter inte batteri...


Sen ska vi köra vid halv5 nån gång och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. De får bli ett linne och mjukisbyxor!

Nee, mamma föreslog faktiskt ett linne ett par jeans och en kofta?

Kan man ha de? Varför blir de alltid såhär när jag ska nån stans?


Mitt största bekymmer är nog mitt ansikte, jag vet inte hur jag ska kunna lyfta upp de så att jag ser någolunda normal ut. . .

Jag får försöka helt enkelt.:)

De är ju inte precis världens viktigaste:) Dom känner ju typ inte mig ändå:P

Av Jenny - 1 juli 2011 11:21

Hej jag tänkte bara kolla en sak.

Titta på bilden...

 Vad ser ni?

Om jag säger till er att vända på datorn eller huvudet, vilket som nu är lättast, så att datorns högra sida blir botten. Om ni fattar?


Såg ni först att de var en anka och sedan när någon sa till att de var en kanin oxå?

Eller såg ni att de var en sne' kanin?

Haha, bara meningslöst igentligen men jag tycker att sånt är lite roligt:P

Av Jenny - 1 juli 2011 09:43

Hej igen!

Ser ni att de har hänt nåt på bloggen?

Om inte så kan jag berätta att jag har bytt typsnitt, är de snyggt,fult, svårt att läsa eller vad tycker ni?

Istället för att ändra färger...:P

Så vad tycker ni så som de var innan eller detta?

Ni bestämmer!<3<3<3

Av Jenny - 1 juli 2011 09:07

Haha, jag fick en smärre chock när jag tittade i kalenderna, Det är Juli! 

När hände de? De var ju inte länge sen de var ett kallt december väder?

Men nu är de iallafall Juli och de är väl trevligt, nu kommer sommaren med varma dagar, sommar regn och sommar åska 

Haha jag vet att smilesen ser för rolig ut men jag kanske får er att skratta lite? bara lite? pytte? pytteytte lite? pytteytteminisuper... naheep skit i de då.


Idag ska jag iallafall nog på middag, som skulle varit igår men de ändrades, det är några vänner till familjen. Och jag har ingenting att ha på mig och jag kommer att få panik. Såhär kommer de gå till:

1. Jag är lugn och hoppar in i duschen ca en halvtimme innan vi ska åka, chill.


2.Jag står där i ca.10minuter tills mamma kommer och knackar på dörren och låser upp innan hon har fått ett "kom in"


3. Ho äger att vi ska köra om 5minuter.


4.Jag skriker "va?!" och springer ut ur duschen och min garderob åker minst ett varv in och ut från mitt golv. Sen tar jag ändå ett par jeans och en T-shirt.


5.Jag tar på lite mascara och plattar håret som blir helt cp för att de fortfarande är blött, men jag envisas med att inte torka de i hårfönen.


Ungefär så kommer de att bl! 

Nej, så får de inte bli, bara för de så ska jag duscha när jag har ätit frukost så att jag hinner. Men de kommer bli så ändå jag lovar...   Hahah, var tvungen:P


Nu ska jag nog äta frukost sen kanske jag ska duscha,,, nae jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Jo! Jag ska tvätta moppen!:P

Jag kanske kommer med lite bilder från dagen sen ikväll, inte middagen då. De skulle nog se lite halvt dumt ut om jag plockade fram en kamera?

Puss&Kram!  




Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards