Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Jenny - 12 juli 2011 21:22

Åhh, jag fick precis ett tips om massa olika riktigt snygga blogg-designer!

Vill ha! Jag får sån himla lust att bara ändra designen men de blir ju sällan som man tänkt sig!

Är så trött på min gamla, som jag har haft ända sen bloggen kom, i över ett år (!!!), men jag orkar inte ändra för jag kommer inte på något snyggt som passar min personlighet!

Vill ju inte gå och kopiera något som "riktiga blogg-designer" har länkat till och där man kan välja disign, Jag vill ha något som är "Jenny"!

Väldigt stort problem!  

Av Jenny - 12 juli 2011 20:16

Haha, gissa vad eller rättare sagt vem jag hittade i vardagsrummet i en påse, en påse som inte låg där när jag gick!

   Innan ni frågar vad de är kalle har i ögonen, det är inget farligt de får katter, iallafall kalle, när han sover det är som sömn i våra ögon fast vårt är vitt och hans svart! Det hjälper inte hur många gånger man tar bort de, de kommer bara mer och mer!


Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Puss&Kram!

Av Jenny - 12 juli 2011 20:01

Jenny- huuuh! Vad kallt de är!

-Det är ju jätte varmt!

Jenny-usch satan vad kallt de är usch!

-Haha, har inte du tävlat i simmning i flera år eller hur var de?

Jenny- Men de var ju i badhus!! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt!

-Akta så att du inte får en kalsup när du simmar och skriker!

Jenny- Försent! Fy vad kallt! Fy vad kallt! Fy vad kallt!. . .

-Haha!

Jenny- Ahhhhhhhh! Jag tror att jag fick nåt på foten! Kan de vara ett lik?!

-Jag tror inte de du! Haha!

Jenny- Men tänk om de är ett lik, nej nu vill jag simma tillbaka!

-Okej, då gör vi de!

Jenny- Men tänk om de finns en massa lik påvägen tillbaka?!


Haha, kan ni tänka er hur många vatten-duschar jag fick när jag pratade, simmade och skrattade samtidigt+ en massa stora vågor!?

Jag är inte alltid sååå jobbig när jag simmar, de var bara de att de var massa sjögräs och sen hade jag väll drömt konstigt inatt! Hihi!


Av Jenny - 12 juli 2011 09:18

Godmorgon!

Igår var en toppendag, mycket härlig och de fina vädret kom sen framåt kvällen! Då blev de även ett dopp! 

Sen blev de att sitta och mysa framför tv.n på kvällen! Ja, jag tittade på Johan Falk . . . Men när man väl har gjort de några gånger så är den inte så dålig! Men jag kan ju skylla på att de inte var nåt annat på tv? 


Sen nu undrar jag om de är nån som råkar ha suttit vid min dator inatt!?

Den var nämligen halvt stängd, och så lämnade inte jag den! 

Sen var jag utloggad från facebook! 


Haha!


Nepp, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag träffa en kompis :)

Hörs senare! 

Puss&Kram!   


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards