Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Jenny - 14 juli 2011 21:02

Godkväll!

Ikväll blir de nog dessvärre inget inlägg då jag tror att min dator inte har laddat klart. . .

Men imorgon blir de en massa inlägg!. . . Förhoppningsvis!

Imorgon blir de även en dag på stan och Bio! Sista Harry Potter!

Men jag är lite bekymrad över en sak. . . Jag har ju inte sett alla Harry Potter! Måste man de för att kolla på sista<( ?* Dumma tangenter. . .)

Jsg vet ju iallafall vad den handlar om, de borde väl räcka? Eller? :)

Nåja, om vi inte hörs mer ikväll så säger jag God Natt!


Av Jenny - 14 juli 2011 17:06

Hejsan!

Haha, idag var de som sagt super regnigt. Så när jag kom till jobbet så var de inga kunder alls och de var jätte många som hade avbokat golfrundor.

Så jag fick bara ställa i ordning lite saker i kiosken och fixa lite där ute sen sa min chef att det var ingen ideé att stanna längre så jag fick gå hem efter 12-12.30 Nice! Dock glömde jag min väska så jag fick springa tillbaka och hämta den! Haha!

Jag var genomblöt när jag hade slutat efter så många rundor från resturangen till kiosken och tvärt om! Huuuuh!

Sen vissade de sig att pappa hade varit på onoff, som har gått i konkurs och därför säljer ut, och handlat. Och då hade han köpt ett spel till mig, theSims3. Eller tja jag fick ju betala själv men de var ju ändå väldigt billigt!

Jag hade Sims1 innan, jag vet vad ni tänker "Fanns de?" men ja de gjorde de och de var riktigt uselt men de var ändå kul. Sen la de av och sen köpte jag min lilla dator som man inte kan spela de på men nu när jag köpte denna datorn så har jag funderat på att köpa de och spela lite. Men jag tänkte ju inte köpa de förrän vid jul kanske, när jag fått in lite jobb pengar och när de är dåligt väder och man kan sitta nån dag och installera de. Men de blev ju toppen nu! Tack så mycket pappa!*


Tyvärr så måste man sitta länge och installera, men nu har jag precis ätit och lagat dessert, kommer bilder sen!*

Av Jenny - 14 juli 2011 09:33

Hejsan!

Nu har jag precis ätit lite frukost! Mums!

Men innan dess har jag kämpat mig upp ur sängen för att inte försova mig! 

Ska ju som sagt jobba idag, och gissa vad jag fick se när jag rullade upp gardinen? Riktigt Uselt-kiosk väder! Vem vill komma till en kiost när de spöregnar och blåser liksom? Men solen kanske kommer fram framåt eftermiddagen! 

Men ändå, vem planerar en golfrunda på eftermiddagen när de kanske blir fint väder?!

Aja, jag lider ju inte av de iallafall!  Höhö!


Nej nu ska jag inte vara elak. . .


Nix, nu ska jag borsta tänderna och ta på mig ett par jeans, man kan nog inte gå i shorts en dag som denna.

Puss&Kram!


   

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards