Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Jenny - 13 juli 2011 21:08

Hej nu igen. . .

Jag tittade runt lite på en blogg och hittade en ny låt från Demitria Lovato! Jag gillade hennes låtar,"personlighet" och röst väldigt mycket innan men hon har liksom bleknat väldigt mycket, tuvärr. Jag vet inte om jag gillar henne så mycket längre men hon har helt klart en bra röst och jag kan fortfarande tycka att låtarna är bra!

Låten handlar om en svår period i hennes liv, jag vet inte riktigt så mycket om de men de var nåt. Jag har inte kollat upp de och jag orkar inte, de får ni göra själva!

Här är iallafall låten.   

Av Jenny - 13 juli 2011 20:46

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från akupunkturen och jag lever! Inte så oväntat men man vet ju aldrig! x)

Jaja, denna gången fick jag 17nålar, lite el i armen. Nålar i armarna, armbågarna, knäna, knäskålen. Nu är jag lite öm men de går nog över snart! Jag kom på mig själv hur trött jag verkligen var när hon tog bort nålarna, la på mig en filt och sa åt mig att vila och känna efter så att yrslen släpper. Jag tror att jag somnade! 


Imorgon ska jag iallafall jobba! Stå i en kiost i 5timmar! 

Jaja, de är rätt kul och man får träffa många människor men det är ju klart att de finns roligare saker än att jobba! 

Inatt måste jag försöka sova ut! Har inte sovit bra på länge.


Sen får ni en bild på vår fina meny! Vi tar även beställning via telefon! 0701-234567! Haha!

  Det är mini-pannkaka med blåbär & sirap och blåbärs smothie!

Kanon Gott!

Jag brukar inte vara så glad för sirap men till detta var de riktigt Gott!


Nu tänkte jag sitta här en stund!

Puss&Kram!   



Av Jenny - 13 juli 2011 18:14

Hejsan!

Idag har jag ju varit iväg, och jag hittade jippi(!), så de har inte blivit något bloggande. . .

Vi lagade lite mat, de kommer bilder ikväll! 

Sen gick vi två promenader sen var vi hemma! 

Nu har jag kommit hem och gått en runda med Rambo, vad mycket man hinner! :)

Sen nu ska jag skynda iväg till akupunkturen. Som jag hoppas inte gör så ont som förra gången, jag är inte vann vid el i nålar! Konstigt! 

Och sen fick jag ett sms om att jag ska jobba imorgon, 11-16. Så jag får ingen sovmorgon, tuvärr . . .

Men jag ska försöka hinna att göra ett snabbt inlägg!

Puss&Kram!    

Av Jenny - 13 juli 2011 09:08

Hejsan!

Jag har precis ätit världens godaste frukost!- Blåbär,flingor, oboy och mjölk!

Sen nu ska jag bara försöka torka håret så gott de går innan moppehjälmen åker på då jag ska åka iväg! 

Hoppas att jag hittar rätt! Mitt lokalsinne är ju inte de bästa. . .


Menmen nu ska jag gå och dra på mig några gamla kläder och packa väskan, ses när vi ses! Puss&Kram! 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards