Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jenny - 4 juli 2011 20:23

Hej!♥

Ikväll blir de att kolla på Johan Falk! De känns som om de är de jag brukar göra på måndags kvällar nu för tiden! Haha, vet inte varför men de har blivit så . . .

Jag tittade runt lite på blogginställningar och så. Och vet ni vad jag har kommit fram till?

Igår hade jag haft bloggen i ett år!! 

Tiden går snabbt! 


Tänkte ladda upp lite bilder från mobilen bla. min nya bakgrundsbild så att ni får se varför jag inte gillar den. . .   Men antingen är de jag som inte fattar eller så är de nåt fel.

De måste vara nåt fel, japp så måste de vara! 




  


Av Jenny - 4 juli 2011 17:46

Hej!

Jag sitter här och försöker hitta på något att göra!:P

Vi har gäster just nu men jag smet iväg en stund.

Nu har jag en ny bakgrund på min mobil... Men färgerna blev bra så jag låter den vara kvar!  

Jag har jätte tråkigt just nu, tänkte kolla om de hade hänt nåt kul på facebook men inte de heller. Jag får väl gå ut sen igen antar jag men de var så himla kallt!  Och jag måste ladda ner flash player för att kunna lyssna på musik...

Nu undrar man vad som hände med solen!? Den bara försvann eller nån stans är den väl, bakom molnen.. Men jag vill att den ska vara här!:)

Här är lite EGO-bilder på mig, mest för att jag har tråkigt:P

Puss&Kram!


Av Jenny - 4 juli 2011 12:31

Hej!

Det har inte blivit några inlägg, pga att jag har varit iväg och sen har jag trixat lite med datorn osv.

Men idag ska vi ha lite gäster, trevligt!


Kom på att jag visst hade tagit två kort när jag var med Elin. Vi skulle vara ute lite och plötsligt fick jag syn på något, ser ni vad de är?

  Det var denna lilla sötnosen! || 

----------------------------------V

      Sen var jag ju ute en runda (de två understa bilderna) och hittade ju den där superfina fjärilen, och sen dog kameran...


Ni fick lite bilder iaf!


Sen har jag ringt mitt sommarjobb och de blir inget arbete förrän 29juli, pga ombyggnad så kunderna kommer inte. Så jag har sett mig om lite efter ett tillfälligt och faktiskt hittat ett! Ska dit och provjobba lite nån dag!:)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards