Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Jenny - 10 juli 2011 19:44

Hejsan!

Ledsen att jag har varit lite off idag men jag har inte hunnit!

De har varit en massa spring hit och dit sen har klockan bara rusat fram under en pratstund, från kl.15 till 20 på ett ögonblick.

Dagen har varit toppen, by the way.

Dock känner jag mig trött. Kanske är p.g.a dagen eller så håller jag på att bli sjuk. Blir i stort sätt aldrig sjuk men när jag väl blir de så blir jag de ordentligt. Ganska skönt egentligen, då har man de ju överstökat!


Jag hoppas att ni gillade låten från imorse!

Det gjorde iallafall jag då jag har gått och nynnat på den hela dagen!

Love it!

Nej, nu måste jag gå igen!

Ikväll ska nog lite utav kvällen spenderas med att myssa och titta på stolthet och fördom, ska nån annan se den? Eller kanske har sett den?


Men imorgon blir de nog lite mera blogga!

Puss&Kram på er!

Av Jenny - 10 juli 2011 12:03

Hejsan!

Lite sent inlägg idag, men vad gör man.

Här får ni iallafall en sprilans ny låt från beyonc'e!

Jag älskar texten och tycker att låten är väldigt vacker och den tål att lyssnas på!  Lyssna på texten!  

 Såhär skrivs de om den.

 Låten handlar om hämn och karma. Och Beyoncé som brud är en otroligt vacker syn! Du som modeintresserad kan nog känna igen modeskapares alster vid flera tillfällen

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards