Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Jenny - 5 juli 2011 23:16

Sitter och chattar med Rebecca på msn eller vi pratar och hon ser mig, haha roligt när man är trött! 

Sen kommer de nog inga fler inlägg ikväll så God natt på er och dröm så sött!

Puss och Kram!   

Av Jenny - 5 juli 2011 21:16

God Kväll!

Min kvälls promenad blev väldigt lyckad om jag får säga de själv!

Rambo (min hund) var superduktig! 


Vi gick förbi ett hus där de var en liten hund som skällde, sen när vi gick förbi de igen var hunden ute på baksidan av huset och sprang fram till "tomtgränsen" och skällde. Rambo tittade men jag fick honom att inte skälla. 

 Sen när vi gått en bit så vände jag mig om, vad står där om inte hunden (?!) han hade smygit efter oss och jag fick typ panik! Jag försökte "skrämma" honom genom att liksom mota tillbaka honom till huset. Men han bara sprang och försökte leka och skälla. Han kunde ju ha blivit överkörd, det är ju inte precis ett villaområde där alla kör i 30km/h.

 Jag satte Rambo vid vägkanten(vid en mötesplats, jag satte honom inte så att han riskerade att bli påkörd) och sa till honom att sitta kvar, sen tog jag den lille hunden och gick till huset där ägarna var ute och tog hunden. Rambo satt kvar där jag hade lämnat honom, inte för att de var så långt imellan bara typ 5meter men ändå! Super duktig!


Man kan lära gamla hundar sitta och nu fick jag min belöning för att jag har tränat honom! Och så säger pappa att han är ouppfostrad! Det är han då inte, inte med mig i änden av kopplet iallafall!  


Misförstå mig inte nu jag tänkte noga igen handlingen innan jag satte honom, vad skulle jag göra? Om jag hade gått fram med Rambo så kunde den lille hunden satt sig i halsen på honom och om jag hade gått vidare hade hunden hängt efter.


Rambo var iallafall himla duktig, min vowe!

Och duktiga hundar belönas med Beröm & Godis!

    Ett ben till Rambo, sånt får man när man är så duktig!! Gotti Gotti!


Puss&Kram!  

Av Jenny - 5 juli 2011 18:55

Hej!

Har kommit hem från en härlig dag!

Jag har hunnit med mycket, tvättat moppen(!!!!!), och cyklarna, jag fick lite hjälp men de blev riktigt bra! Sen har jag badat och ätit glass och bara njutit utav dagen, Härligt! Min mascara är som bortblåst men skit samma!  

Och just de sen somnade min fot!  Och de "kittlas" ju när man stötter emot något så jag satt på helspänn och typ skrattade, alla måste ha trott att jag var galen! Men jaja, låt dem tro!

Ikväll står nog en härlig kvällsrunda på menyn! Trevligt!Imorgon blir de nog att åka en runda till stan för att hitta lite nya kläder (behövs!) och sen på kvällen blir de akupunktur. Inte så spännande men jaja! 

Puss och Kram!   




Av Jenny - 5 juli 2011 14:47

Äter glass i värmen! Gott!

Men jag kan inte äta den just nu för jag har hicka, otur, åhh den ser så god ut!

Hoppas att ni har de bra!

Puss och Kram!

Av Jenny - 5 juli 2011 10:32

Hej igen!

Nu har jag fixat så att ni kan läsa bloggen på flera olika språk! 

Ni går till menyavdelningen och sen väljer ni denna symbol.


♥ Translate blog

Drivs av Översätt
 
eller på svenska
 

♥Översätt bloggen

Drivs av Översätt
 
Jag har även fixat en gästbok som ni gärna får lämna lite spår i!
Den hittar ni över översättningarna.
 
Lycka till!


 

Av Jenny - 5 juli 2011 09:50

Hej!

Det ser ut att bli fint väder idag jippi! 

Igårkväll blev de att mysa framför tv.n

Haha, har just ätit frukost och vet ni vad nicklas eric jesus betyder? Jo de betyder tydligen nej.


-nicklas eric jesus


jenny- va?!


-nicklas eric jesus.


jenny-men jag fattar inte vad betyder de? Borde jag veta vad de betyder?


-*suck* det betyder ju nej!


jenny- jaha, såklart de gör. . .


Numera säger vi alltid nicklas eric jesus till nej!  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards