Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Jenny - 22 juli 2011 21:25

Blev tipsad att kolla på detta klippet, men jag vet inte om jag tycker att de är roligt eller bara allmänt fult?

Vad tycker ni?

Av Jenny - 22 juli 2011 20:21

Hejsan!

Vad jag gör just nu? Jo, jag sitter och njuter utav lite iskall god vattenmelon! Jag säger som hon Maria Montazami(stavning?!)  men toffsarna Muums!

Vet inte riktigt vad jag fick de ifrån. . .


Idag på jobbet så hörde jag nyheterna om explotionen i Oslo och jag blev chokad när jag fick reda på att de hade varit skottlossning, också!

Helt sjukt, tänk på hur många rädda och oskyldiga(!) människor som skadats och dött och en värre, de anhöriga!

Nej usch så hemskt!


Igårkväll var de iallafall åska, mysigt! 

Jag har respekt för åska men jag kan inte hjälpa att jag älskar när de åskar! Det är så mysigt och så vackert! Jag blir lugn på något mysko vis, jag kanske är helt konstig men jag älskar iallafall åska! 


Det skulle visst bli åska inatt också, men vi klarar oss nog! Men ni som inte gör de kanske inte ska ladda mobilen inatt!

De påminde mig om att jag måste ladda mobilen. . .

Får se om jag hittar laddaren! 


Imorgon blir de också jobb. Ska bli rätt kul!    


Av Jenny - 22 juli 2011 18:03

Hejsan!

Idag har de varit jobba som har stått på programmet!

Efter jobbet så körde jag vidare och köpte två bakelser som en överaskning, och en liten belöning till mig! Jag har nämligen fått lön idag!

Jätte roligt! Inte för pengarnas skull utan mer för att de blir som ett kvitto på att jag har gjort ett bra jobb!

Nu drar jag vidare och ska bada! Ha de Gött, så syns vi mera ikväll!

Puss&Kram!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards