Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Jenny - 2 juli 2011 14:00

Så nu fungerar min telefon. Efter ett antal samtal till kundtjänst och ett besök i telenor butiken. Jag vet inte vad de var som var fel men jag hoppas att de aldrig mer händer!

Jag tar tillbaka att de inte skulle bli fint väder idag de är ju kanon fint!  

Dock lite klibbigt och tryckande, så de blir nog åska ikväll. Ikväll ska jag även föra över bilderna på datorn så att ni får dem!

Och jag ska äen skika lite bilder, som jag lovade men inte har hunnit, till min kompis:) Bättre sent än aldrig!


Slutligen vill jag säga hejdå och avsluta med en liten smileis kapplöpning!


START_________________________________________________MÅL!      

  (Jag kommer snart ikapp dig!(Haha Försök du bara!

                                           

Erkänn lite roligt?:) Haha, nae men jag var tvungen när jag såg smileisarna!:P

Av Jenny - 2 juli 2011 10:32

Hej!:)

Jag sitter här och baa njuter, nu är de helg!:D

Inte för att de gör någon skillnad när man har sommarlov men ändå!:)

Tyvärr kommer inte bilderna i detta inlägget heller pga att jag glömde ladda kameran och då kan man inte ansluta den t datorn...

Men de ska jag göra, jag har ju lovat er bilder!

Idag har jag ingenting planerat, skönt. Får se vad som händer idag.

Bara ta dagen som den kommer. Hippie!

Haha nae men de tycker jag är ett himla bra ordspråk eller metafor eller vad de nu kallas:P

Gårdagen var bra. Trevligt.

Kom hem rätt sent så jag struntade i att göra ett inlägg, de är nog inte så många som läser bloggen på natten ändå:P


Det ska visst inte bli så fint väder idag, tyvärr... Men de kommer säkert nån liten hälsning från solen oxå!:)

Jag ska ringa kundtjänst oxå. Mitt internet på mobilen fungerar fortfarande inte. Nån som vet vad som kan ha hänt? 

Hör gärna av er i så fall!:)

Lägg en komentar eller om ni har mitt nummer, facebook,mail eller nåt annart. Tacksam!

Puss och Kram!<3<3<3 


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards