Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Jenny - 28 juli 2011 20:16

Inatt ska jag få sova! Känner att jag snart går in i väggen, jobbigt för alla som pratar med mig. . .  

Längtar tills de är dags att náná!    

Av Jenny - 28 juli 2011 17:47

De kom massa trevliga människor till kiosken idag!

Inte bara idag, under den senaste veckan har jag blivit överöst utav beröm, komplimanger och en massa trevliga och vackra leenden!  


Idag var de bla. en man som kom till kiosken, han var med i nån tävling som dom hade några kompisar imellan men han hade blivit klar först.


Han kom och började prata lite. Sen frågade han lite om hur jag hade de.


Kund- Bor du här i Karlskorona?

Jenny-Aa

Kund- Jaha, ska du börja på gymnasiet nu då eller?

Jenny-Nej jag ska gå i nian först.

Kund-Jaha, vad planerar du å gå förnån linje sen då?

Jenny-Hmm, jag är inte säker. De är så svårt! Jag har funderat på estet.

Kund-Vad har du funderat på där då? Skådespelare, konstnär?

Jenny-Ja lite av varje, mest konstnär tror jag.

Kund-Jaha, men du behöver väl inte gå nån estet, du är ju redan så söt och estetisk!

Jenny-Haha, tack så mycket!

Kund- Ja, du har verklingen fått stil på kiosken nu när du har börjat!

Jenny-Man tackar!


Sen satte han sig och sen kom hans vänner och då kom alla fram och så berättade han för dem om att jag var så söt och trevlig och skulle börja på estet fast att han inte tyckte att jag behövde de för att jag redan var så söt och jordnära!

Haha det är roligt med lite pratglatt folk ibland!  


Av Jenny - 28 juli 2011 17:25

Hejsan! 

Idag har de ju varit jobb, sista dagen på ett tag. Sorgligt! 

Men nu väntar en ledig helg och därefter är de konstläger! 

Tummen upp för de! 

Jaaa jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. . . 

Tänkte låta er bestämma lite, är de nåt ni vill ha mer/mindre av i bloggen eller är de nåt ni vill att jag ska skriva om? 

Jag ska iallafall börja lägga upp bilder igen, de var ett tag sen men jag har inte haft kameran med mig. . .

På lägret lovar jag att ta måååååååååånga kort! 

Jag måste börja måla lite mer, annars är jag sämst på lägret i och med att typ alla är äldre än mig där och troligtvis har målat längre!            Ni får en bild från förra året på öland!  

Av Jenny - 28 juli 2011 11:22

Det blev jobb idag, får väl hoppas att vädret blir bättre!Det var ett litet uppehåll men nu kom regnet igen

Av Jenny - 28 juli 2011 09:27

Vem trodde att en katt och en ödla kunde vara så mysiga tillsamans?

Otroligt gulligt klipp! 


http://video.se.msn.com/watch/video/katt-och-odla-gosar/1jjpgoavf 

Av Jenny - 28 juli 2011 08:04

Godmorgon! Jag tänkte faktiskt göra ett inlägg nu på morgonen! 

Fast jag vet inte riktigt, nlir de ågot jobb idag tro? Det ösregnar.

Om folk ska spela golf i detta vädret så är dom väl lite dumma?

Men de förstås om dom nu har bokat så, men på andra sidan kan man ju avboka men jag vet inte. Har smsat min chef och frågat om hon tror att de är någon mening med att öppna kiosken idag, inte för att ja inte vill gå dit men de är väl lite onödigt jobb, eller?

Tja, jag blir inte riktigt klok på detta. Vi får se helt enkelt!   

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards