Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Jenny - 6 juli 2011 19:12

Hej, just nu sitter jag och väntar på att de ska bli min tur att stickas med nålar på akupunkturen. Får se om jag skriker idag, visst de känns men inte så så att man skriker eller säger till, i varje fall har inte jag skrikit eller sagt till, ÄN...Kanske får jag el i nålarna idag, vet inte om jag fick de förra gången. Kommer inte ihåg. :S Jaja, jag får väl helt enkelt vara en duktig flicka och vänta!;)

Av Jenny - 6 juli 2011 17:01

Hej!

Beklagar min frånvaro idag men har inte kännt mig på ett "blogga" hyumör. Har nämligen mått(och mår) skit och jag ska bespara er detaljerna men jag har haft skit ont i armen idag och de blir inte bättre utav att man ska ställa sig och måla massa plank och inte kan säga "aj, ne nu får nån annan ta över..."

Nej nu ska jag inte gnälla!

Jo, idag har jag varit på en lite runda i stan, hittat lite fynd faktiskt!  B.l.a en jätte söt topp från Gina, tips, dom säljer ut en massa söta kläder för 49kr-99kr! Skynda!

Jag ska röja upp i min garderob snart! Denna veckan i alla fall! Men en sak i taget, man får ju inte gå för snabbt fram då blir man för duktig och då kanske folk börjar fövänta sig saker av en!  *Skojar!*

Ikväll blir de akupunktur för armen, precis i rätt tid! Aj!


Imorgon får jag inte tänka på armen för då åker jag och Elin tåg till Ronnebybrunn!  Ska bli jätte Roligt!  Förhoppningsvis är de bra för armen också!

 Det kanske är bra att vara i vatten? Inte för att jag inte har badat hela sommaren men Ronnebybrunn kanske har helande krafter? Vem vet?!

 Både träffa Elin och kanske inte känna av armen fullt så mycket, två flugor i en smäll liksom!


Bilder på mina fynd kommer när jag har tid att leka modell! 

Puss&Kram!


Ps. Jag fick precis en super söt kommentar! Jag blir så Glad!

Puss på er alla fina människor!   


  


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards