Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Jenny - 21 juli 2011 19:34

God kväll! Även om de inte är kväll riktigt ännu! 

Idag har jag inte haft så mycket tid över till att blogga men ni fick iallafall ett litet super snabbt inlägg från mobilen! haha! 

Vad vore livet utan fri surf! Bättre! Haha!

Ikväll får de iallafall bli att komma i säng tidigt då jag ska jobba imorgon! 

Kanske inte de roligaste man kan göra på ett sommarlov men jag tror att allting blir vad man gör de till! Om jag står och surar på jobbet, hur kul är de då? Om jag är glad och possetiv?= Bättre!


Idag har jag ju även köpt lite kläder, hade ändå ärenden i stan och så hittade jag lite REA som faktiskt var snyggt! 

Har inte möjlighet att ladda upp eller ta bilder nu men de kanske kommer, och sen skulle jag ju ändra bloggdesignen oxå. . .

Jaja, jag får göra de när jag hinner!   


Av Jenny - 21 juli 2011 15:25

Hejsan Hejsan!

Kan tyvärr inte ge er något längre inlägg just nu men tänkte iallafall ge er en liten statusrappot om vad jag gör i regnvädret!

Jag har varit en runda i stan och handlat lite kläder, längtar tills jag får min lön då jag får lite mer pengar än mina sparade! :)

Och ikväll väntar en trevlig middag! :)

Tja, de var inte ett långt inlägg men de får räcka så länge!

Puss&Kram och ha de Gott!

Av Jenny - 21 juli 2011 09:02

Godmorgon!

Ni skulle bara veta vilken jävla konstig dröm jag drömmde inatt! 

Jag är så konstig för jag kommer typ alltid ihåg mina drömmar och jag drömmer typ varenada natt 


Men iallafall.

Jag var typ som Harry Potter och så fanns de ett litet hus.

(Som Harry Potter inte Harry Potter jag såg ut som mig själv och så)

Sen var jag där med en bil och hade Rambo(min hund för er som inte vet) i baksättet och så kom de en annan bil och så öppnades bildörren och en man trillade ut och såg skadad ut!

Jag sprang fram och skulle hjälpa. Men då reste han plötsligt på sig, shit vad rädd jag blev!

Sen hotade han mig och då släppte jag ut Rambo som jag tänkte skulle rädda mig 

Men manne pressar ihop en kontainer (Jag drömde vad som helst kan hända)  och fångar Rambo!!

Sen går han med Rambo i koppel och jag skriker och springer efter och ber allt folk jag stötter på om hjälp men ingen vill hjälpa!?

Då hoppar jag på honom och sitter typ på ryggen och försöker ta kopplet (hade sett väldigt roligt ut. . .) Men han bara slänger av mig och sen springer jag in i de lilla huset och vem öppnar där om inte Voldermord!!!

Men jag måste ju göra nånting så jag ber honom om hjälp.

Han löser de sen vissar de  sig att han har Kalle! (min katt)

Och sen räddar jag Kalle därifrån och sen pratar Voldermord om hur mycket han ska döda mig men sen kör vi med att vi får fråga varandra fem frågor var sen får den andra fråga fem frågor och så vidare.

De visar sig att han har stängt in alla mina vänner i ett rum.

Och ah, jag får typ panik och ska rädda dom.

Sen kommer jag inte ihåg mer! 


 Vad säger ni är jag ett riktigt psykfall?

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards