Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Jenny - 24 juli 2011 22:30

God Kväll!

Har inte bloggat så mycket på sistone och de har inte kommit så mycket bilder men dels så har jag jobbat och sen (vet att de låter klychigt men de är sant) har mycket utav mina tankar unats till dom drabbade i Norge.

Jag kan bara inte släppa de!

Tänk att en enda, en enda!, man kan göra sådan skada bara för att få uppmärksamhet. . .

Tänk på hur många sånna de finns egentligen, tänk hur många som blir mördade varenda dag runt om i världen och vi bara fortsätter att leva våra liv som om ingenting har hänt?

Nej nu ska jag sluta skriva annars blir jag deprimerad.


Jag ska iallafall snart gå och lägga mig för att sova ut riktigt ordentligt, inte för att jag stiger upp så värst tidigt för att hinna till jobbet, mer för att jag vill ligga kvar i sängen och bara njuta utav att jag är vaken och slipper vakna utav ett jobbigt alarm!


Det kommer bilder, såfort jag tar med mig kameran . . .

Ni fick en bild ändå . . .  

Av Jenny - 24 juli 2011 18:31

Idag har de varit jobb, igen! 

På morgonen när jag kom fram till jobbet, tog jag av mig mjukisbyxorna och flisen,(jag hade shorts och t-shirt så jag tog ett par mjukisbyxor över de när jag körde ) sen gick jag upp till resturangen. Men de var ingen där!

Några stolar hade ramlat omkull oxå.

Jag väntade där ute på en stol, det blåste riktigt reält och jag frös! Ångrade mig att jag hade lämnat mjukisbyxorna i moppen. . .

Väntade där en stund till sen ringde jag min chef och ingen svarade sen ringde hon upp och sa att min andra chef hade försovit sig men var påväg. Sen kom han och allt löste sig och jag låste upp kiosken och satt där inne och efter en stund så blev jag varm! 


Imorgon är de jobb igen, fast en timmes sovmorgon! 

Inte för att jag kommer kunna sova menmen!


Jag fick en kommentar om att titta på en header och få lite insperation!

Kolla in den! Bloggen var jätte fin! HÄR!


Puss&Kram!    

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards