Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Jenny - 19 juli 2011 23:00

Nu ska jag vara lite busig och gå och lägga mig med kläderna på!

Jag orkar helt enkelt inte gå enda till toaletten för att byta om. . .

Aja God Natt!

Av Jenny - 19 juli 2011 22:51

Har ändrat lite i bloggen nu, i och med att jag hade rött och svart i över ett år, men vad tycker ni?

Blev de för tjejigt? För mycket rosa? Jag är inte så mycket för rosa igentligen men jag hittade bakgrundsbilden och sen fick jag liksom rätta mig efter den!  

Men vad tycker ni? Själv är ju favoritfärgern röd, ska jag ha rött bara för den andledningen?

Aja, snart ska jag gå och sova ut! Jag får helt enkelt sova på saken!


Jenny- Jag får damp på bloggens disign, jag kan verkligen inte bestämma mig!

Rebecca- Men lilla Jenny, de har du ju alltid!


Av Jenny - 19 juli 2011 21:48

Gästbok


Gör aldrig smoothie med oboy och banan från hemkunskapsboken!

Den smakar bajs och blev för lös så Rebecca la den i frysen och aa. . . hård som en riktigt jobbig bajskorv! Usch!


/Rebecca


Till 1 portion:


1/4-1/2 banan


1 dl fil/yoghurt (helst vanilj)


1/2 dl mjölk


1 msk oboy



Jobbigt läge säger jag och önskar Rebecca all lycka med att äta upp den!  

Av Jenny - 19 juli 2011 21:30

Nu har jag slutat från en lång dag på jobbet!  Skönt!

Fast de var rätt mycket folk idag, i och med att de är en tävling där nu, så jag har inte varit så mycket rastlös! De är bra! 

Träffat lite folk som jag faktiskt känner igen idag! 


Haha, de har varit supervarmt idag och jag har tittat på varma människor som spelar golf medan sjag själv sitter i en sval kiosk! Haha!

De bästa med livet!  


Kvälls solen var underbar!

 Kanske inte syns såväl på bilden men de var superskönt!

Ps. Ser ni texten över soptunnan?

"Släng skräpet här så är du en ängel!"

Tyckte att de var lite Gulligt!  


Och imorgon är jag ledig! Härligt! Hoppas att de blir fint väder!  


Nepp de var väll allt jag hade att dela med mig av!

Puss&Kram!


Av Jenny - 19 juli 2011 08:54

Godmorgon!


Idag får jag lite sovmorgon då jag fick ett samtal igår om att jag ska börja kl.12 ist för kl.10 och sen jobba lite längre.

Det hade varit så skönt med lite sovmorgon men tyvärr ringde telefonen kl.8 och jag hoppar upp ur sängen för att svara sen var de inget viktigt iallafall. . .

Nu har jag iallafall lärt mig att om man vill sova ut så ska telefonen stängas av!

Jaja, jag kan ju vara glad för att någon väckte mig iallafall! 


Hoppas inte att frysen börjar brinna idag! Haha.



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards