Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Jenny - 27 juli 2011 22:52

Rebecca. Vet du vad de är sör skillnad på en brevlåda och en babian rumpa?

Jenny. Man ska nog inte skika mig att posta brev!  

Rebecca. Men åhh hade du hört den?


Rebecca. De var belman, en dansk och en tysk som var fast på en öde ö. Alla fick varsinn önskning. Dansken önskade sig hem och de gjorde tysken också men när de var belmans tur så. . .

Jenny. Önskade han tillbaka sina vänner.

Rebecca. Mehh. . .


Av Jenny - 27 juli 2011 22:35

Rebecca och jag spelade kort.


Jenny.Räkna inte högt!

Rebecca-Okej

Jenny-Ett, två, tre. . . .

Rebecca-Hahahahahah!

Jenny-Va?!


Vi spelade alltså kort och vi skulle räkna poängen 

Vet att de låter som om jag är skit sur men jag har inte de tonfallet som de ser ut som att jag har, om ni fattar?

Jag fattade alltså inte vad de var som var så roligt förrän jag oxå i stort sätt låg på golvet i fosterställning och skrattade, kan vi komma överäns om att jag är trött?

Eller ska vi bara säga att jag och Rebecca har extremt dålig humor?


Ps. Om ni nu tvunget vill veta , Rebecca tvingar mig att skriva(!!!),,,, så vann Rebecca  


Av Jenny - 27 juli 2011 21:48

Godkväll!

Ikväll blev de att leta reda på moppe nycklarna som jag hade lagt i väskan men inte visste att jag hade lagt dem där...!  

Det blev iallafall att köra iväg till Rebecca då hon frågade mig om inte jag kunde komma ner en sväng.  

Kul! 


Imorgon blir de iallafall sista dagen på jobbet, om inte sista dagen redan var idag ifall de blir dåligt väder imorgon. . .

   


Av Jenny - 27 juli 2011 17:04

Idag har jag jobbat,,,, igen!  

Men imorgon är de sista dagen på ett tag, om de ens blir något imorgon. Jag har hört att de ska bli regn.  

Jag fick stanna lite på jobbet för att prata med min ena chef om konst 

Jag ska ju på konstläger i nästa vecka och de visste ju de om så han frågade lite om de och om mina bild betyg och varenda utställning jag har varit på. 

Han hade tydligen gått på nån konstskola, där ser man!

Påtal om konst lägret så ringde en, den andra som blev utvald från min ort, och frågade hur jag skulle ta mig dit och så frågade hon om hon fick åka med 

Självklart!  



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards