Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Jenny - 17 juli 2011 21:19

Om ni gillar låten och inte vill förstöra den så ska ni inte fortsätta läsa.

Haha, är bara tvungen att dela med mig av en sak.

Om ni lyssnar på denna låten, och sen när killen sjunger.

Visst låter de som om han sjunger Å-å-å-Åke!!

Erkänn!?



Av Jenny - 17 juli 2011 20:57

Halli Hallo! Haha, ni fattar nog inte men de gör jag! 

Dagen har inneburit att gå med rambo, laga mat, cyklande både i ösregn och solsken, badande, ormbittande, skrikande, godis köpande och ätande samt mys framför tv.n! 

Allt detta tillsamans med Rebecca 

 

De var långt och blött att cykla och köpa Godis men de var såå värt de!

Haha måste bara berätta en sak! Jag hade rätt!

 När vi skulle hoppa i vattnet så tyckte jag att jag såg nånting! Jag tyckte att de liknade en orm! Jag sa de till Rebecca men Och de var folk där!. . .

Dom trodde säkert att jag var typ lite... galen!

Men sen när vi hade bytt om och skulle hem! Så såg jag nåt i vattnet igen och Rebecca såg de oxå! En ORM!!!

Jag hade alltså rätt!


Sen har jag fått reda på att de var lugnt i kiosken imorgon så de blir ledigt, sovmorgon! Skönt!

Puss&Kram!

Av Jenny - 17 juli 2011 09:43

Hejsan! :)

Idag fick jag sovmorgon! Riktigt skönt! Tills typ 8..30! Men jag kunde inte sova längre^^

Jag är typ både natt- och morgon människa, jag vet in´te riktigt hur men de är så iallafall! Jag kan gå och lägga mig vid 5 och ändå vakna kl 6.

Men jag har ju inte världens bäsa morgonhumör när jag vaknar så, de ska ju erkännas!  

Antingen så är de jag som är awesome eller så är jag bara dryg, vad tror ni?

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen sen ska jag cykla iväg! Hörs sen!

Puss&Kram!!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards