Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2011

Av Jenny - 2 september 2011 07:09

Jag hann! Jag är gick upp vid kl.06.00 :D

Ställde klockan på 05.40 och fick 20minuter att gå upp ;)

Och idag är de mjukisbyxor, som faktiskt har blivit lagade nu på morgonen. De var ett håll i dem så de fick sys ;)

Idag är de matte och 3timmars SO! :| Usch, så länge...

Jaja, nu ska jag strax dra iallafall!

Men ni fick ett morgon inlägg idag iallafall! ;) Känn er hedrade! ;) Haha :)

Bye! :*

Av Jenny - 1 september 2011 22:30

Nu har jag duschat, de sved men inte så farligt, sen har jag tagit en massa salva och tvättat bort allt blod. Så nu är de bara själva "såröppningarna" kvar.

Nu ska de läka wieho!

Dock får jag nog dras med två safftiga blåmärken, but so what!

Nu ska jag ställa klockan på 05.30 Önska mig lycka!

God Natt och sov så Gott! ;)

Av Jenny - 1 september 2011 19:49

Nu ska jag försöka duscha med mina sår till knän, de svider nu- gissa vad de kommer göra när jag duschar? Buhuhu! :'(

De är så synd om mig, skit i barnen i afrika. Dom behöver ju inte duscha!

Haha närrå, men svida kommer de göra!

Imorgon kommer de bli, eftersom jag inte kan ha jeans, mjukisbyxor! :D

De var år sen jag hade mjukisbyxor i skolan känns de som! ;)

De är ju mysigt, nu när de är höst!

Åhh, så mysigt de ska bli nu när kyllan kommer och de varma mysiga kläderna kommer fram! Love it!


  Om man nu ska vara så klumpig som jag så får man ta konsikvenserna :(

(Suddig bild...)

Av Jenny - 1 september 2011 16:19

Nu är jag hemma! -Efter en lång dag! ;)

Ohh, jag vet inte vad jag ska börja...

Ehh, först försov jag mig. Funderar på att börja ställa klockan på 05.30 så kanske jag kommer upp till 06.30 iallafall?

Tja, jag får testa ;)

Sen åkte jag buss, som jag faktiskt hann med (woho!), och kom till skolan.

Sen var de samling och sen typ läxhjälp fast på gick jag till Tittie, vår typ studievägledare, och pratade om praoen. Jag har ju inte hittat nåt som jag känner "Wow, de vill jag bli!" jag tycker att de är jätte svårt att bestämma saker även om de bara är nåt lätt som vilken glass jag ska köpa (dåligt exempel, jag vet) och att välja kläder på morgonen-rena rama ångesten får jag! De brukar bli att jag skiter i de och bara tar ett par jeans och en tröja ;)

Men iallafall, jag har några plan B så de får väl bli dem om jag inte hittar nåt annart..


Sen va de Idrott, jag är så jälva klumpig!

Seriöst!!

Vi skulle springa 100m på tid... Två och två. Jag har haft jätte träningsverk efter i tisdags när vi gjorde en massa övningar, jag kanske ska ta de som ett tecken-jag behöver börja träna.. Men iallafall de var inte de jag skulle säga-

Jag var nästen framme och i och med att jag hade träningsverk så lutade jag mig framåt och sen var de en jävla pinne som jag fick om foten och jag flög och tog emot med knäna, men jag var snabbt upp på benen igen och sprang sista biten.

Elin, som jag sprang med, hade inte ens märkt att jag hade ramlat i och med att hon var en bit framför. Men alla andra såg ju, eller dom som stod i målet och tog tid.

Pinsamt!

Och alla frågor och medlidande som bara ramlar över en, fy vad jobbigt jag tycker de är!

Jag trodde bara att jag hade lite jord på knäna men när jag tittade så såg jag hur två stora sår prydde mina ben och blodet rann. Usch! Jag sprang in och tvättade av benen lite men de blev ju inte så mycket bättre, men sen sprang jag en gång till och sen blev de fotboll. Jag fick inte bollen i ansiktet! *Happy face!*


De är litre ironiskt ändå- jag har sjukt ont i armen hela tiden.

Ingen ser de och jag brukar ju inte precis berätta när jag har ont heller, men de flesta vet de. Man ser de på mig osv.

Men då är de ingenting, men sen när de kommer lite blod och man haltar med två köttsår på benen- då kommer alla!

De tycker jag är lite kul :) Att den smärtan som inte syns "inte finns" ;)


Misstolka inte detta, alla mina vänner är så gulliga och bryr sig verkligen! Tack så himla mycket! :* De är guld värt! :D


Sen var de mat och sen svenska. Sen var de 2timmars bild! Men ritade vi?- Nej!

Vi ska välja varsin bild och sen skriva nåt om konstnären, typ historia och varför dom är konstnärer och varför bla bla bla...


Sen var de slut och dags att åka bussen hem!

Kul att gå en bit med onda knän,,, jätte kul...


Usch, vad tråkigt inlägget blev utan bilder. Men jag orkar inte hämta kameran! :( De får bli sen! Hoppas att ni orkar läsa hela inlägget! ;)



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards