Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny - 21 juli 2011 09:02

Godmorgon!

Ni skulle bara veta vilken jävla konstig dröm jag drömmde inatt! 

Jag är så konstig för jag kommer typ alltid ihåg mina drömmar och jag drömmer typ varenada natt 


Men iallafall.

Jag var typ som Harry Potter och så fanns de ett litet hus.

(Som Harry Potter inte Harry Potter jag såg ut som mig själv och så)

Sen var jag där med en bil och hade Rambo(min hund för er som inte vet) i baksättet och så kom de en annan bil och så öppnades bildörren och en man trillade ut och såg skadad ut!

Jag sprang fram och skulle hjälpa. Men då reste han plötsligt på sig, shit vad rädd jag blev!

Sen hotade han mig och då släppte jag ut Rambo som jag tänkte skulle rädda mig 

Men manne pressar ihop en kontainer (Jag drömde vad som helst kan hända)  och fångar Rambo!!

Sen går han med Rambo i koppel och jag skriker och springer efter och ber allt folk jag stötter på om hjälp men ingen vill hjälpa!?

Då hoppar jag på honom och sitter typ på ryggen och försöker ta kopplet (hade sett väldigt roligt ut. . .) Men han bara slänger av mig och sen springer jag in i de lilla huset och vem öppnar där om inte Voldermord!!!

Men jag måste ju göra nånting så jag ber honom om hjälp.

Han löser de sen vissar de  sig att han har Kalle! (min katt)

Och sen räddar jag Kalle därifrån och sen pratar Voldermord om hur mycket han ska döda mig men sen kör vi med att vi får fråga varandra fem frågor var sen får den andra fråga fem frågor och så vidare.

De visar sig att han har stängt in alla mina vänner i ett rum.

Och ah, jag får typ panik och ska rädda dom.

Sen kommer jag inte ihåg mer! 


 Vad säger ni är jag ett riktigt psykfall?

Av Jenny - 20 juli 2011 22:24

Hejsan!

Jag sitter, även ikväll, och chattar lite med Rebecca på msn;)


Sen har jag precis bytt msn bild, väldigt onödigt

vetande men men.

Ska inte en blogg bestå utav sånt? Lite onödigt vetande?

Här är iallafall den, tagen med webbcameran alldeles nyss:P

Extremt suddig menmen. . .


    



Sen tipsade hon mig om världens bästa cover!

Tänkte egentligen inte lägga upp den i och med att hon hittade den och att hon tipsade mig men jag kan bara inte låta bli!

Den är bara för bra!!

Bara ett ord! Beroende!

 


Ps. Rebecca säg till om du vill att jag tar bort inlägget!  

Av Jenny - 20 juli 2011 22:12

Stängde av tv.n filmen var inte bra! 


Av Jenny - 20 juli 2011 21:01

Tänkte dela med mig utav en låt som var ganska populär ett tag. Iallafall i min klass så som jag minns de! Den är rätt gammal, jag kanske gick i 1.an - 3.an när den var populär? Jag är inte säker.

Kom och tänka på den idag när jag faktiskt hörde den!


Just nu sitter jag och tittar på en kriminalare, Walander-faceless killers!

Får se om jag sitter med en kudde över ansiktet sen när kvällen närmar sig! Haha!

Wish me Luck!

Av Jenny - 20 juli 2011 20:23

Hejsan!

Har inte gjort mer än ett inlägg idag, ledsen men har helt enkelt inte haft möjlighet.

Idag har jag träffat en kompis! 


Jenny-Vad ska vi göra?

-Jag vet inte, bestäm du!

Jenny-Nej jag vet inte du får bestämma.

-Nej du!

Jenny -Okej, då bestämmer jag att du bestämmer.

-Men åhh, vad larvig du är!

Jenny-Men bestäm nåt nu!

-Men då bestämmer jag att du bestämmer!

Jenny-. . .

 

Vi bestämmde oss (jippy!) till sist att vi skulle köra och handla för en piknick! Så vi åkte på min kompis moppe då jag inte hade min med mig men jag fick låna en hjälm!

Som var Gul!

Ni kanske inte fattar men Elin &Rebecca fattar!  

Har inget emot färgen den är fin men själva uppfatningen är inte lika fin!

   

I affären var de ännu mer beslutsångest. . .

Och vi kom fram till att vi inte ens var sugna på nåt men köpte till sist, bara för att vi hade åkt hela vägen! 

Sen var vi hemma lite och sen var de dags för piknick!


Kände oss inte lite hungriga när vi gick ut ur affären. . .

Men riktigt Gott var de! Mums!


Och just de utsikten var rätt okej den också, fast godiset var bättre!


Puss! 


Vi fick inte lite ont i magen och sockerchock när vi gick hem!

Men de var så värt de!

Resten utav godiset och chipsen fick vara till en liten mysig film-stund!


Sen nu har jag varit på akupunktur som jag inte kom på att jag skulle på förrän vid kl.14 Toppen om jag hade glömt. . .

Men de var de iallafall och de är inte mycket mer att säga om de än att jag hoppade/ryste till lite med vissa nålar. Särskilt i armbågen och där jag har ont i armen. Känner fortfarande av nålarna i armbågen rätt reält.


Jag tänke fixa lite med designen men jag orkar inte. Får se om de blir ikväll.


Puss&Kram!






Av Jenny - 20 juli 2011 09:41

Godmorgon!

Nu väntar en härlig och förhoppningsvis solig dag!

Klockan börjar närma sig 10 så jag kanske ska äta lite frukost, jag har suttit här och kollat runt lite.

Men hur mer jag tänker på min design desto mer missnöjd blir jag med den! Jag menar kom igen jag, rosa? Neee. . .

Jag får klura lite till och denna designen får stå kvar som undantag! 

Puss&Kram!

(Puss&Kram kommer ju bara se ännu töntigare ut med denna designen men vad gör man inte. . .) 

Av Jenny - 19 juli 2011 23:00

Nu ska jag vara lite busig och gå och lägga mig med kläderna på!

Jag orkar helt enkelt inte gå enda till toaletten för att byta om. . .

Aja God Natt!

Av Jenny - 19 juli 2011 22:51

Har ändrat lite i bloggen nu, i och med att jag hade rött och svart i över ett år, men vad tycker ni?

Blev de för tjejigt? För mycket rosa? Jag är inte så mycket för rosa igentligen men jag hittade bakgrundsbilden och sen fick jag liksom rätta mig efter den!  

Men vad tycker ni? Själv är ju favoritfärgern röd, ska jag ha rött bara för den andledningen?

Aja, snart ska jag gå och sova ut! Jag får helt enkelt sova på saken!


Jenny- Jag får damp på bloggens disign, jag kan verkligen inte bestämma mig!

Rebecca- Men lilla Jenny, de har du ju alltid!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards